پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نمایش دیوار در هفتمین جشنواره ی تئاتر خیابانی شهروند به اجرا در می آید
    13 شهریور 1395 - 12:08
    شناسه : 13994
    0

    نمایش دیوار به نویسندگی و کارگردانی صادق حسین پور در هفتمین جشنواره ی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان به اجرا در می آید. به گزارش «بامردم»، نمایش دیوار به نویسندگی و کارگردانی صادق حسین پور و بازی محمد رسائلی، ارشد امیر اسکندری و مریم جهانی روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم شهریور در هفتمین جشنواره ی تئاتر […]

    پ
    پ

    نمایش دیوار به نویسندگی و کارگردانی صادق حسین پور در هفتمین جشنواره ی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان به اجرا در می آید.

    به گزارش «بامردم»، نمایش دیوار به نویسندگی و کارگردانی صادق حسین پور و بازی محمد رسائلی، ارشد امیر اسکندری و مریم جهانی روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم شهریور در هفتمین جشنواره ی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان اجرا میشود.
    اولین اجرای این نمایش ساعت نوزده روز شنبه در پارک رفتگر، اجرای دوم ساعت ده صبح روز یکشنبه در باع ملی لاهیجان، و آخرین اجرای آن ساعت هجده روز دوشنبه در محوطه ی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان بر پا میشود.

    صادق حسین پور نویسنده و کارگردان این نمایش، ۳۷ ساله، کارگردان تلویزیون، و دانشجوی کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر است.
    او که از سال ۱۳۷۷ به فعالیت در عرصه تئاتر می پردازد، نویسندگی و کارگردانی در نمایشهایی نظیر خرچنگ، زن شش میلیون دلاری، داری دو تومن به من قرض بدی، پینوکیو، آقای فلانی، باران و مین بال را در کارنامه دارد.

    کارگردانی تلویزیونی برنامه های شبانه (خوجیر شبان-الا تی تی-ماهتاب شبان و…) برنامه خانه مهر، مسابقات ورزشی و پخش مستقیم فوتبال در شبکه باران، از فعالیتهای صادق حسین پور در عرصه رسانه است.
    حسین پور مستندهای چهارشنبه سوزی، به رنگ امید، بهجت عارفان، و دیار من گیلان را نیز کارگردانی کرده است.

    پیش از این تقدیر کارگردانی از سومین و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر پلیس و جایزه اول کارگردانی تلویزیون در اولین و دومین دوره تولیدات تلویزیونی برنامه های قرآنی، از موفقیتهای هنرمند ۳۶ ساله گیلانی بوده است.

    با احتساب نمایش خیابانی مین بال که زمستان گذشته با کارگردانی صادق حسین پور به جشنواره ی تئاتر خیابانی فجر راه یافت این دومین همکاری پی در پی حسین پور و رسائلی در عرصه ی تئاتر خیابانی است.
    محمد رسائلی برای بازی در نمایش مین بال به مارگردانی صادق حسین پور، کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره ی تئاتر خیابانی فجر در سال 94 شده بود.

    photo_2016-09-03_12-07-25

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.