×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

هم‌اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جوانان در حوزه ICT در شهرستان لاهیجان 5 - باید حلقه ارتباطی میان اشتغال سنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی را گسترش دهیم / گیلان سودآوری بسیار خوبی در بخش فناوری اطلاعات دارد - امیر جانبازی

صبح امروز نخستین نشست اقتصاد دیجیتال، هم‌اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جوانان در حوزه ICT باهدف هم‌اندیشی و بیان دغدغه‌های پیش روی جوانان در حوزه فناوری اطلاعات، کسب‌وکارهای اینترنتی و تجارت الکترونیک با حضور فرماندار لاهیجان، مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان گیلان، مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری گیلان، جمعی از مدیران دستگاه‌های مرتبط شهرستان و جوانان فعال این حوزه در سالن جلسات فرمانداری لاهیجان برگزار شد،

در این نشست سه‌ساعته که برای اولین بار در سطح شهرستان‌های استان گیلان برگزار شد، مباحث و موضوعات پیرامون فناوری اطلاعات و ارتباطات، کسب‌وکارهای اینترنتی و تجارت الکترونیک و همچنین حمایت از ایده‌ها و فراهم‌سازی سازوکارهای آن موردبررسی قرار گرفت.

هم‌اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جوانان در حوزه ICT در شهرستان لاهیجان 13 - باید حلقه ارتباطی میان اشتغال سنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی را گسترش دهیم / گیلان سودآوری بسیار خوبی در بخش فناوری اطلاعات دارد - امیر جانبازی

*از نظرات تخصصی مشاوران استفاده می‌کنم

سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان در این نشست با خیر و مقدم به مدیران کل استان و مهمانان، اظهار داشت: بنده به‌طور مستقیم در حوزه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک تخصص ندارم اما همواره از نظرات تخصصی مشاوران در این زمینه استفاده می‌کنم، در جلسه امروز نیز مطالب تخصصی و بسیار خوبی مطرح شد که قطعاً از آن‌ها در راستای کمک به رشد و توسعه شهرستان و همچنین اشتغال‌زایی و رفع مشکلات جوانان بهره خواهیم برد.

امیر جانبازی افزود: هدف از برگزاری این جلسه برقراری ارتباط میان دستگاه‌های مرتبط و جوانان و همچنین بیان راه‌حل‌ها جهت حمایت از طرح‌ها و ایده‌ها و فراهم آوردن مقدمات شناسایی جوانان فعال و متخصص این حوزه به‌صورت فراخوان بود.

وی ادامه داد: در جلسات آینده قطعاً تخصصی‌تر ورود خواهیم کرد و از متخصصین مرتبط در جلسات استفاده می‌کنیم تا موارد مطرح‌شده در جلسه امروز را دنبال کنیم.

*اگر می‌خواهیم رشد جهشی در شهرستان داشته باشیم باید به حوزه فناوری اطلاعات بپردازیم

سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم رشد خوب و جهشی در شهرستان داشته باشیم باید به حوزه فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک و موضوعات مرتبط بپردازیم چراکه امروزه می‌بینیم در دنیا پردرآمدترین و باارزش‌ترین شرکت‌ها و پروژه‌ها بر پایه فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای آنلاین و… می‌باشند.

وی افزود: با استفاده از فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای الکترونیک با کمترین هزینه امکان فراهم آوردن زمینه اشتغال جوانان فراهم می‌شود و ما این موضوع را با جدیت در شهرستان دنبال خواهیم کرد.

هم‌اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جوانان در حوزه ICT در شهرستان لاهیجان 1 - باید حلقه ارتباطی میان اشتغال سنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی را گسترش دهیم / گیلان سودآوری بسیار خوبی در بخش فناوری اطلاعات دارد - امیر جانبازی

*امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی بسیاری مشغله‌های فیزیکی رفع شده است

جانبازی گفت: امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی بسیاری از موارد، کارها و مشغله‌های فیزیکی رفع شده است و به‌صورت آنلاین یا الکترونیکی بسیاری از امور قابل انجام است.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان عنوان کرد: امروز عزیزانی را می‌شناسیم که با یک گوشی تلفن همراه و در منزل و بدون داشتن دفتر کار، مغازه و … درآمدهای میلیونی کسب می‌کنند، با ایده، فکر خوب، پشتکار و مدیریت درست می‌توان در اجرای امور و همچنین کسب درآمد به بهترین شکل موفق بود.

وی گفت: باید حلقه ارتباطی میان اشتغال سنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی برای افزایش فروش و کمک به رشد و توسعه در حوزه‌های مختلف اقتصادی، گردشگری، کشاورزی و … را گسترش دهیم تا شاهد رشد و توسعه سریع در شهرستان و به طبع استان باشیم.

جانبازی ادامه داد: زیرساخت‌های مناسب، وجود چندین مرکز دانشگاهی در لاهیجان می‌تواند در توسعه شهرستان و دنبال کردن اهداف این جلسه کمک کنند، دانشگاه‌ها و دستگاه‌ها باید زمینه شناسایی افراد فعال در حوزه‌های نام‌برده را فراهم سازند.

*باید با جذب ایده‌ها و طرح‌های جوانان، آن‌ها را برای اجرای این طرح‌ها حمایت کنیم

سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان با تأکید برجذب و به کارگیری ایده‌های نوین و قابل‌اجرای جوانان در حوزه‌های مختلف، گفت: باید با جذب ایده‌ها و طرح‌های جوانان، آن‌ها را برای اجرای این طرح‌ها حمایت کنیم.

وی با اشاره برگزاری کارگاه‌های مختلف در حوزه کسب‌وکار، فناوری اطلاعات و … در شهرستان، تصریح کرد: چند کارگاه آموزشی در رابطه با کسب‌وکارهای نوپا توسط مرکز فاوا گیلان و با همکاری فرمانداری برگزارشده و در آینده نیز این‌گونه برنامه‌های آموزشی ادامه خواهد داشت و قطعاً از برگزاری آن‌ها حمایت می‌کنیم.

*توانایی ها و تخصص جوانان در بسیاری از موارد بیشتر از ما می باشد

وی افزود: همچنین از ظرفیت اساتید جوان و فارق التحصیلان دانشگاهی برای امر آموزش و برگزاری جلسات توجیهی استفاده خواهیم کرد چرا که قطعا توانایی ها و تخصص جوانان در بسیاری از موارد به خصوص فناوری اطلاعات، فضای مجازی و … بیشتر از ما می باشد و با به این عزیزان اعتقاد داریم.

جانبازی عنوان کرد: زمینه‌سازی ارتباط با بخش خصوصی برای حمایت از طرح‌ها و کسب‌وکارهایی نوپا به اشتغال‌زایی و توسعه و اقتصاد شهرستان کمک می‌کند و باید با جدیت به دنبال این موضوع باشیم تا بتوانیم از ظرفیت جوانان توانمندمان برای اشتغال‌زایی و کسب درآمد استفاده کنیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان با تأکید بر اجرای پروژه شهر هوشمند، عنوان کرد: بنده در شهرستان رودسر هم که انجام‌وظیفه می‌کردم با جدیت بحث شهر هوشمند را دنبال کردیم، در لاهیجان نیز این موضوع باید دنبال شود و ما نیز پیگیر و یاریگر اجرای آن خواهیم بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چشم‌انداز روشن است و ما به حوزه فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای نوپا امید داریم و بیش از این برای این موضوعات وقت خواهیم گذاشت و باور داریم با توجه به توانمندی‌های مهندس توکلی و دکتر زاهدی و همراهی این عزیزان قطعاً در این مسیر موفق خواهیم بود.

در ابتدای این نشست نیز مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان گیلان با ارائه مطالب و آمار و ارقام کلی و منطقه‌ای به بررسی آینده اقتصاد ایران و نقش کسب‌وکارهای آنلاین و تجارت الکترونیک در آن پرداخت.

هم‌اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جوانان در حوزه ICT در شهرستان لاهیجان 23 - باید حلقه ارتباطی میان اشتغال سنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی را گسترش دهیم / گیلان سودآوری بسیار خوبی در بخش فناوری اطلاعات دارد - امیر جانبازی

**استان گیلان درزمینهٔ فناوری اطلاعات از وضعیت خوبی برخوردار است

فرزاد توکلی ضمن تشریح وضعیت استان و به‌خصوص شهرستان لاهیجان در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمینه‌های مختلف، با ذکر این موارد که مشکلات امروز ناشی از چندین ساله اخیر نیست عنوان کرد: خوشبختانه با همه مشکلاتی که وجود دارد، استان گیلان درزمینهٔ فناوری اطلاعات از وضعیت خوبی برخوردار بوده به‌طوری‌که لاهیجان در برخی از این شاخص‌ها در رتبه مناسبی در استان هست.

مدیرکل ICT استان به حجم بازار جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات اشاره و افزود: سهم بخش فاوا از اقتصاد جهانی در سال ۲۰۱۵ (۳۵۰۰ میلیارد یورو) بوده و پیش‌بینی می‌شود که این عدد تا سال ۲۰۲۰ به (۵۰۰۰ میلیارد یورو) برسد و ما با دارا بودن یک درصد از جمعیت جهان باید به نحوی برنامه‌ریزی نماییم تا حداقل یک درصد از این بازار را در اختیار خود بگیریم.

**هدف اصلی توسعه کسب‌وکارهای جدید شکوفایی اقتصاد استان است

توکلی هدف اصلی توسعه کسب‌وکارهای جدید را شکوفایی اقتصاد استان دانست و افزود: با توجه به وجود ۸ هزار فارغ‌التحصیل و متخصص در رشته‌های مرتبط با حوزه ICT در استان و با بهره‌گیری از زیرساخت‌های موجود در این حوزه و همچنین فکر و ایده‌های مناسب می‌توان شاهد پویایی اقتصاد، کارآفرینی، ایجاد اشتغال، رشد سرمایه و توسعه استان بود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه به وضعیت مناسب حوزه ارتباطی شهرستان لاهیجان اشاره و افزود: لاهیجان با ضریب نفوذ ۴۸.۸۲ درصدی تلفن ثابت کل در رتبه دوم استان، ضریب نفوذ ۱۳۹ درصدی مشترکین تلفن همراه در رتبه سوم استان، ضریب نفوذ ۷۲.۷۶ درصدی مشترکین تلفن همراه (اپراتور اول) رتبه دوم، ضریب نفوذ ۶۳.۶۷ درصدی مشترکین تلفن همراه (ایرانسل) رتبه سوم و ضریب نفوذ ۶۸ درصدی اینترنت ADSL برحسب خانوار رتبه سوم را در استان دارا بوده و درمجموع این شهرستان در حوزه ارتباطی در شرایط خوبی قرار دارد.

وی در ادامه در خصوص تولید و رونق محتوای‌های اینترنتی اثرگذار مواردی را ارائه و افزود: جوانان استان باید با تولید محتوی بازی‌های رایانه‌ای، تولید محتوی اعم از فیلم‌ها و پویانمایی‌ها، فعال و اثرگذار بوده و از درآمد قابل‌توجه این حوزه سهم خود را کسب نمایید.

**بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و ایجاد نرم‌افزارهای کاربردی اقدامی برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار

مدیرکل ICT گیلان بهره‌گیری از فناوری اطلاعات و ایجاد نرم‌افزارهای کاربردی با تمرکز بر حوزه بوم‌گردی و توسعه بازار این صنعت را اقدامی برای رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار برشمردند و خواستار اهتمام جدی برای ایجاد پلتفرمی جامع متناسب با نیاز جامعه و ذینفعان این صنعت برشمردند.

توکلی در ادامه گفت: در فضای کنونی فناوری اطلاعات ما مشکل کمبود ایده نداریم بلکه مشکل ما مدیریت و اجرایی شدن این ایده‌ها است اما بااین‌وجود ما با تمام توان پشت تصمیمات و نوآوری‌های جوانان خواهیم بود.

**اداره کل ICT آمادگی هرگونه حمایت از ایده‌های جوانان استان را دارد

توکلی خطاب به حاضرین در جلسه گفت: این اداره کل آمادگی هرگونه همکاری و حمایت را با جدیت و اراده کامل نسبت به ایده‌های جوانان به‌صورت اجرایی با تمامی دستگاه‌ها و دانشگاه‌های استان دارد.

وی همچنین افزود: استان گیلان سودآوری بسیار خوبی در بخش فناوری اطلاعات دارد اما متأسفانه سهم قابل‌ملاحظه‌ای از این سودآوری به خود استان بازنمی‌گردد و در بخش‌های دیگری هزینه می‌شود.

فرزاد توکلی در ادامه افزود: با عنایت به تأکید و هدف‌گذاری استاندار محترم در جلسه کمیته ارتباطات در خصوص برنامه‌ریزی مناسب برای استقرار شهر هوشمند در ۴ شهر (رشت، لاهیجان، انزلی و آستارا)، از اقدامات شهرداری لاهیجان در خصوص فراخوان سرمایه‌گذار برای ایجاد شهر هوشمند تقدیر کرد.

وی با اعلام این موضوع که الگوواره شهر هوشمند صرفاً زیرساخت و فناوری نیست، افزود: گرچه بستر اولیه شهر هوشمندICT بوده، ولی مشارکت آحاد جامعه را طلب می‌نماید و باید از توانمندی‌های فعالین این حوزه، نخبگان و دانشگاهیان در این مهم استفاده کرد و با تشکیل کارگروهی تخصصی با همکاری شهرداری و نظارت فرمانداری برای رسیدن به شهر هوشمند قدم برداشت.

**شهر هوشمند تنها یک پدیده شهری (شهرداری) نیست

توکلی در پایان افزود: شهر هوشمند تنها یک پدیده شهری (شهرداری) نیست؛ یک شهر هوشمند نه‌تنها یک مفهوم فناوری، بلکه یک توسعه اجتماعی – اقتصادی است؛ فناوری به‌وضوح یک شرط ضروری برای یک شهر هوشمند است. اما درک شهروندان از این مفهوم درباره توسعه شهری برای کیفیت بهتر زندگی است.

هم‌اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جوانان در حوزه ICT در شهرستان لاهیجان 8 - باید حلقه ارتباطی میان اشتغال سنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی را گسترش دهیم / گیلان سودآوری بسیار خوبی در بخش فناوری اطلاعات دارد - امیر جانبازی

***لاهیجان از وضعیت خوبی در ارتباط بین دستگاهی شبکه دولت برخوردار است

دکتر سعید زاهدی، مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری گیلان نیز در این نشست به تشریح وضعیت شبکه دولت در شهرستان پرداخت و عنوان کرد: موضع جلسه بحث کسب‌وکارهای اینترنتی و فناوری اطلاعات است و به همین دلیل زیاد وارد بحث شبکه دولت نمی‌شویم اما شهرستان لاهیجان از وضعیت خوبی در ارتباط بین دستگاهی شبکه دولت برخوردار است.

وی افزود: از فرماندار محترم می‌خواهیم که دستور فرمایند کلیه مکاتبات و ارتباطات بین دستگاهی ادارات، دستگاه‌ها و دانشگاه‌ها … همچون استان کاملاً به‌صورت مکانیزه برقرار شود.

مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری گیلان اظهار داشت: اتفاقی که جدیداً در استان گیلان کلید خورده بحث حذف دریافت کپی کارت ملی و شناسنامه در ادارات و دستگاه‌های دولتی است و این موضوع در سطح بازرسی ادارات کل دنبال می‌شود و نباید هیچ اداره‌ای از ارباب‌رجوع کپی کارت ملی و شناسنامه دریافت کند و این دستور سازمان اداری و استخدامی کشور است.

***به‌زودی بخشداری رودبنه به اتوماسیون اداری متصل خواهد شد

زاهدی در رابطه با وضعیت اتوماسیون اداری شهرستان لاهیجان گفت: به‌زودی بخشداری رودبنه نیز به اتوماسیون اداری متصل خواهد شد و ارتباطات و گردش مکاتبات اداری از این طریق انجام خواهد شد.

در این نشست مدیران دستگاه ها، جوانان فعال در حوزه‌های فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک و … به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

هم‌اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جوانان در حوزه ICT در شهرستان لاهیجان 1 - باید حلقه ارتباطی میان اشتغال سنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی را گسترش دهیم / گیلان سودآوری بسیار خوبی در بخش فناوری اطلاعات دارد - امیر جانبازی

هم‌اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جوانان در حوزه ICT در شهرستان لاهیجان 23 - باید حلقه ارتباطی میان اشتغال سنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی را گسترش دهیم / گیلان سودآوری بسیار خوبی در بخش فناوری اطلاعات دارد - امیر جانبازی

هم‌اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جوانان در حوزه ICT در شهرستان لاهیجان 22 - باید حلقه ارتباطی میان اشتغال سنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی را گسترش دهیم / گیلان سودآوری بسیار خوبی در بخش فناوری اطلاعات دارد - امیر جانبازی

هم‌اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جوانان در حوزه ICT در شهرستان لاهیجان 21 - باید حلقه ارتباطی میان اشتغال سنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی را گسترش دهیم / گیلان سودآوری بسیار خوبی در بخش فناوری اطلاعات دارد - امیر جانبازی

هم‌اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جوانان در حوزه ICT در شهرستان لاهیجان 20 - باید حلقه ارتباطی میان اشتغال سنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی را گسترش دهیم / گیلان سودآوری بسیار خوبی در بخش فناوری اطلاعات دارد - امیر جانبازی

هم‌اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جوانان در حوزه ICT در شهرستان لاهیجان 19 - باید حلقه ارتباطی میان اشتغال سنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی را گسترش دهیم / گیلان سودآوری بسیار خوبی در بخش فناوری اطلاعات دارد - امیر جانبازی

هم‌اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جوانان در حوزه ICT در شهرستان لاهیجان 18 - باید حلقه ارتباطی میان اشتغال سنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی را گسترش دهیم / گیلان سودآوری بسیار خوبی در بخش فناوری اطلاعات دارد - امیر جانبازی

هم‌اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جوانان در حوزه ICT در شهرستان لاهیجان 17 - باید حلقه ارتباطی میان اشتغال سنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی را گسترش دهیم / گیلان سودآوری بسیار خوبی در بخش فناوری اطلاعات دارد - امیر جانبازی

هم‌اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جوانان در حوزه ICT در شهرستان لاهیجان 16 - باید حلقه ارتباطی میان اشتغال سنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی را گسترش دهیم / گیلان سودآوری بسیار خوبی در بخش فناوری اطلاعات دارد - امیر جانبازی

هم‌اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جوانان در حوزه ICT در شهرستان لاهیجان 15 - باید حلقه ارتباطی میان اشتغال سنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی را گسترش دهیم / گیلان سودآوری بسیار خوبی در بخش فناوری اطلاعات دارد - امیر جانبازی

هم‌اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جوانان در حوزه ICT در شهرستان لاهیجان 14 - باید حلقه ارتباطی میان اشتغال سنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی را گسترش دهیم / گیلان سودآوری بسیار خوبی در بخش فناوری اطلاعات دارد - امیر جانبازی

هم‌اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جوانان در حوزه ICT در شهرستان لاهیجان 13 - باید حلقه ارتباطی میان اشتغال سنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی را گسترش دهیم / گیلان سودآوری بسیار خوبی در بخش فناوری اطلاعات دارد - امیر جانبازی

هم‌اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جوانان در حوزه ICT در شهرستان لاهیجان 12 - باید حلقه ارتباطی میان اشتغال سنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی را گسترش دهیم / گیلان سودآوری بسیار خوبی در بخش فناوری اطلاعات دارد - امیر جانبازی

هم‌اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جوانان در حوزه ICT در شهرستان لاهیجان 11 - باید حلقه ارتباطی میان اشتغال سنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی را گسترش دهیم / گیلان سودآوری بسیار خوبی در بخش فناوری اطلاعات دارد - امیر جانبازی

هم‌اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جوانان در حوزه ICT در شهرستان لاهیجان 10 - باید حلقه ارتباطی میان اشتغال سنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی را گسترش دهیم / گیلان سودآوری بسیار خوبی در بخش فناوری اطلاعات دارد - امیر جانبازی

هم‌اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جوانان در حوزه ICT در شهرستان لاهیجان 8 - باید حلقه ارتباطی میان اشتغال سنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی را گسترش دهیم / گیلان سودآوری بسیار خوبی در بخش فناوری اطلاعات دارد - امیر جانبازی

هم‌اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جوانان در حوزه ICT در شهرستان لاهیجان 7 - باید حلقه ارتباطی میان اشتغال سنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی را گسترش دهیم / گیلان سودآوری بسیار خوبی در بخش فناوری اطلاعات دارد - امیر جانبازی

هم‌اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جوانان در حوزه ICT در شهرستان لاهیجان 6 - باید حلقه ارتباطی میان اشتغال سنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی را گسترش دهیم / گیلان سودآوری بسیار خوبی در بخش فناوری اطلاعات دارد - امیر جانبازی

هم‌اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جوانان در حوزه ICT در شهرستان لاهیجان 5 - باید حلقه ارتباطی میان اشتغال سنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی را گسترش دهیم / گیلان سودآوری بسیار خوبی در بخش فناوری اطلاعات دارد - امیر جانبازی

هم‌اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جوانان در حوزه ICT در شهرستان لاهیجان 4 - باید حلقه ارتباطی میان اشتغال سنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی را گسترش دهیم / گیلان سودآوری بسیار خوبی در بخش فناوری اطلاعات دارد - امیر جانبازی

هم‌اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جوانان در حوزه ICT در شهرستان لاهیجان 3 - باید حلقه ارتباطی میان اشتغال سنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی را گسترش دهیم / گیلان سودآوری بسیار خوبی در بخش فناوری اطلاعات دارد - امیر جانبازی

هم‌اندیشی فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی جوانان در حوزه ICT در شهرستان لاهیجان 2 - باید حلقه ارتباطی میان اشتغال سنتی و کسب‌وکارهای اینترنتی را گسترش دهیم / گیلان سودآوری بسیار خوبی در بخش فناوری اطلاعات دارد - امیر جانبازی

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.