سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41243 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • واکنش اداره گاز لاهیجان به تکرار انتشار اخبار کذب در یک کانال محلی
    19 مهر 1397 - 21:06
    شناسه : 140134
    0

    پیرو مطالب کذب کانال محلی لاهیجان در خصوص “قطع گاز مشترکین بدون اطلاع قبلی و عدم پاسخگویی اداره گاز” ما نیز امروز از مهندس ثابت قدم مسئول واحد تعمیرات اداره گاز لاهیجان موضوع را پیگیری کردیم.

    پ
    پ

    واکنش اداره گاز لاهیجان به تکرار انتشار اخبار کذب در یک کانال محلی - واکنش اداره گاز لاهیجان به تکرار انتشار اخبار کذب در یک کانال محلی - اداره گاز لاهیجان

    پاسخ‌های این مقام مسئول عینا به شرح ذیل می باشد:

    ۱. همگان “بجز کانال محلی لاهیجان”مطلع هستند که امروز، رانش یک ساختمان ۳طبقه در کوچه پزشک قانونی لاهیجان منجر به مشکلات زیادی گردید.

    ۲. رانش ساختمان فوق منجر به پارگی شبکه گاز و قطع جریان گاز ۲۰۰۰ مشترک مناطق سردارجنگل، حافظ، یحیی آباد، شهرک سلمان، سبحان، تربیت معلم و… گردید.

    ۳. امروز پنجشنبه پس از حادثه تیم تعمیرات اداره گاز لاهیجان ابتدا ایمن سازی، سپس اقدام به تعمیرات شبکه آسیب دیده نموده و با فراخوان تمامی امدادگران و گازبانان زحمتکش اقدام وصل جریان گاز تک تک ۲۰۰۰ خانوار نمود.

    ۴. اطلاع رسانی از طریق بلندگوهای خودرو امداد صورت گرفته است. طبیعی میباشد تعدادی از خانواده های محترم متوجه نشده باشند.

    ۵. مشترکینی که اقدام به اصلاح نام مشترک نموده و شماره تلفن ثابت ارائه داده اند، اطلاعیه قطع گاز از طریق تلفن ۱۹۴ مرکز پیام استان گیلان به تک تک مشترکین اطلاع رسانی شده است. طبیعی میباشد تعدادی از خانواده های محترم متوجه تماس نشده باشند یا جهت اصلاح تلفن اقدام ننموده اند.

    ۶. کانال اطلاع رسانی اداره گاز لاهیجان که در چنین مواردی اطلاع رسانی می کرده، از تاریخ ۹۶/۱۰/۹ با دخالت و فشار بعضی افراد شهرستان تعطیل و غیرفعال شده است. بهتر است کانال محلی برای اطلاع رسانی علت را پیگیر شود.

    ۷. این کانال محلی در صورت آشنایی به وظایف اولیه اطلاع رسانی میتواند، در چنین مواقعی با یک تماس به تلفن ۱۹۴ علت را پیگیر شود تا اطلاع رسانی نماید. اما بنظر نیت این کانال محلی فقط تخریب و باج خواهی می باشد.

    ۷. همانگونه که در پاسخ به خبر کذب چند روز قبل این کانال محلی اعلام گردید، تیم مدیریتی اداره گاز با این اخبار کذب، به تقاضای کاسب کارانه و ارائه فاکتور خبر و پرداخت رشوه به بعضی کانال های به اصطلاح اطلاع رسان پاسخ نمیدهد و از فرماندار و متولیان ناظر رسانه ای لاهیجان تقاضا دارد با متخلفین برخورد نمایند.
    هرچند معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار گفته: کانال محلی لاهیجان فاقد مجوز است و امکان برخورد با آن وجود ندارد!

    ۸. به احترام افکار عمومی برای دومین بار به اتهامات کذب این کانال محلی پاسخ ارائه شده است، با توجه به حجم کاری این اداره برای خدمت به مردم، این آخرین پاسخ به ادعاهای کذب این کانال محلی بدون مجوز میباشد.
    پاسخ را به خداوند و مسئولین رسانه و فضای مجازی واگذار مینماییم.

    ۹. باستحضار مشترکین محترم میرساند تیم تعمیرات اداره گاز شهرستان لاهیجان، جهت تعمیرات شیرها، نشتی زیرزمینی و علمک ها، جابجایی و حذف علمک ها و بطور کلی عملیات های روتین و غیر روتین در تمامی روزها صبح و عصر و گاها در زمان حوادث در شب در حال تعمیرات میباشد لذا قطع جریان گاز مناطق از طریق بلندگوهای خودرو امداد و تلفن مرکز پیام اطلاع رسانی میشود. همچنین در صورت عدم اطلاع از علت قطع گاز میتوانید بصورت ۲۴ ساعته با تلفن ۱۹۴ مرکز پیام امداد گاز استان گیلان تماس گرفته و علت و زمان پایان عملیات را پیگیری فرمایید.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.