×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان بیان کرد: دسترسی به اطلاعات جاذبه های گردشگری استان با درج در کتاب بسته های کشور تسهیل می شود.

به گزارش «بامردم»، حمیدرضا آذرپور افزود: بیش از ۲۰ مسیر گردشگری و انواع بسته های سفر استان برای چاپ در کتاب بسته های سفر کشور آماده شده است.
وی اظهار کرد: مسیرهای یادشده و همچنین انواع بسته های سفر یک روزه تا پنج روزه توسط معاونت گردشگری استان با همکاری انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی گیلان تدوین شده است.
وی با بیان اینکه این بسته ها با هدف معرفی جاذبه های فرهنگی، طبیعی، مذهبی و تسهیل در دسترسی گردشگران به اماکن تاریخی و گردشگری استان گیلان تدوین شده، گفت: ارائه دانستنی های مقصد و مسیرهای منتهی به مقصد، نوع جاذبه های گردشگری، مدت زمان اجرای تور، مسیرهای رفت و برگشت، جاذبه های فرعی مقصد و اطلاعات مربوط به تاسیسات اقامتی گردشگری از دیگر اهداف این فعالیت است.
آذرپور، نقش و جایگاه ویژه دفاتر خدمات مسافرتی استان در برنامه ریزی برای سفر گردشگران را حائز اهمیت دانست.
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: توسعه گردشگری و افزایش شمار گردشگران در گرو خدمات دهی مطلوب و باکیفیت از سوی همه عناصر سفر است؛ که در این میان دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری گیلان جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده اند.
آذرپور با بیان اینکه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری می توانند با سنجش موقعیت جامعه و بررسی ظرفیت های طبیعی، تاریخی، فرهنگی و اجتماعی هر منطقه، بسته های سفر ویژه ای را تعریف نمایند، تحول در نظام اقتصادی را حاصل تلاش این عناصر خواند.
آذرپور، همچنین در بخش دیگری از سخنان خویش با بیان اینکه رضایتمندی گردشگران از سفر به گیلان با ارائه خدمات مناسب از سوی راهنمایان گردشگری محقق می شود، از این افراد بعنوان سفیران فرهنگی استان یاد کرد.
۲۰۰ راهنمای گردشگری رسمی و ۵۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان فعال هستند. /ایرنا

انتهای پیام /*

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.