×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

فرماندار لاهیجان گفت: طرح های بهره برداری شده در هفته دولت در این شهرستان نشان دهنده عملکرد عالی دولت است.

به گزارش «بامردم»، سیدمحمداحمدی روز شنبه در دیدار با تعاون گران شهرستان لاهیجان اظهارداشت:با همت مسئولان استانی و شهرستانی پروژه هایی در هفته دولت در این شهرستان مورد افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت که افتخار آمیز بود و این پروژه ها نشان دهنده عملکرد عالی دولت دکتر روحانی از جمله در بخش تعاون است .
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان لاهیجان ، در این دیدار که بمناسبت آغاز هفته تعاون انجام شد ،فرماندار لاهیجان افزود: اهمیت تعاونی و تعاونی ها همین بس که در قانون اساسی سریعاً به آن اشاره شده است و قانون اساسی هم یک سند بالا دستی در این زمینه محسوب می شود که همه ما مکلف به اجرای آن هستیم.
وی خاطرنشان کرد: کارهای دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته در بخش تعاون نیز رو به جلو بوده و مورد قبول کارشناسان است ولی افرادی با دید غیرکارشناسی و تخصصی سعی در زیر سوال بردن این عملکرد در این بخش دارند .
احمدی ادامه داد: گاهی مشاهده می شود افراد غیر متخصص در بخشهای مختلف از جمله بخش های فرهنگی،اقتصادی و سایر بخش ها اظهار نظر می کنند درحالی که علم و دانش کافی در آن زمینه را ندارند و این موجب کند شدن روند کارها می شود .
فرماندار شهرستان لاهیجان با اشاره به کاهش نرخ تورم بالای ۴۰درصد به کمتر از ۱۰درصد در سه سال گذشته توسط دولت تدبیر و امید گفت: این کارها باعث شده است که مقام معظم رهبری که خود آگاه در زمینه های اقتصادی ، فرهنگی و عمرانی است از دولت تشکر کنند که این برای ما دولتمردان یک افتخار محسوب شده و باعث دلگرمی در خدمت رسانی به مردم عزیزمان است .
وی یادآورشد:عده ای می خواهند با زیر سوال بردن عملکرد دولت ، شادی را به کام مردم تلخ کنند و همین ها هستند که موانع در پیشروی کارهای بوجود می آورند که سهم تعاون از این موانع بوجود آمده کم نیست.
فرماندار لاهیجان افزود: بخش تعاونی در اشتغالزایی نقش موثری را ایفا می کند که البته باید اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی تلاش خود را در زمینه اشتغال جوانان تحصیل کرده بیشتر کنند زیرا ما معتقدیم جوانان می توانند در این بخش بسیار موثر باشند.
وی تصریح کرد: اگر به جوانان بهاء داده شود ما نیز بعنوان دستگاه حاکمیتی از هیچ کوششی جهت احیاء امرتعاون دریغ نخواهیم کرد.
به مناسبت آغاز هفته دولت (از امروز شنبه تا ۱۹ شهریور ماه) فعالان بخش تعاون شهرستان لاهیجان با فرماندار این شهرستان دیدار کردند./ایرنا

photo_2016-09-03_12-48-53 photo_2016-09-03_12-56-47 photo_2016-09-03_12-56-34 photo_2016-09-03_12-56-06

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.