×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

حجت الاسلام محمدجعفر منتظری 2 - حضور زنان در استادیوم آسیب است / مدیران زمینه و بستر گناه را در جامعه فراهم نکنند -

دادستان کل کشور با اشاره به گلایه مندی از حضور زنان در ورزشگاه ها، گفت: این یک آسیب اجتماعی است و هیچ قانون و شرعی برای حضور زنان در ورزشگاه ها نداریم.

حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفر منتظری افزود: در گام اول به مدیران و مسئولان این امر توصیه می کنیم که زمینه و بستر گناه را در جامعه فراهم نکنند و در صورت ادامه این مسیر حتما با آن برخورد خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دشمنان با برخی تحریکات به دنبال سوء استفاده و ایجاد ناامنی در کشور هستند، اظهارداشت: به عنوان نمونه، آنها با بهره برداری از اعتراض کامیون داران به دنبال وقفه در چرخ اقتصادی کشور هستند.

دادستان کل کشور امنیت را خط قرمز دستگاه قضایی برشمرد و گفت: با کسانی که این مقوله مهم را در ابعاد مختلف به بازی بگیرند به طور قاطع برخورد کرده و تعارفی نخواهیم داشت.

منتظری با بیان اینکه کامیون داران اغلب انسان های متدین و معتقد هستند، گفت: خدمت رسانی این قشر به مردم و کشور همانند خون در بدن است و دشمنان دریافته اند که اگر این چرخه متوقف شود در همه ابعاد تاثیر خواهد گذاشت.

دادستان کل کشور افزود: باید برای تامین تجهیزات و برآورد خواسته های به حق کامیون داران اقدام کرد تا زمینه برای سوء استفاده دشمنان فراهم نشود.

وی اضافه کرد: خوشبختانه دادستان های سراسر کشور در این زمینه به خوبی ورود کردند و اندک ناامنی ایجاد شده برای کامیون داران در معدودی از شهرها، رفع شد.

ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.