سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آغاز عملیات تثبیت بستر و روسازی محور دهستانهای سمام و کجید
    14 شهریور 1395 - 1:07
    شناسه : 14060
    0

    فرماندار املش درهفته دولت خبر داد : عملیات تثبیت بستر و روسازی محور دهستانهای سمام و کجید آغاز شد. به گزارش «بامردم»، وی ضمن برشمردن نقش و جایگاه راه های روستایی در تمشیت و تسهیل امور روستاییان گفت : راه روستایی محور توسعه و از بنیادی ترین مراحل رشد و بالندگی جایگاه روستاها میباشد. وی همچنین با […]

    پ
    پ

    فرماندار املش درهفته دولت خبر داد : عملیات تثبیت بستر و روسازی محور دهستانهای سمام و کجید آغاز شد.

    به گزارش «بامردم»، وی ضمن برشمردن نقش و جایگاه راه های روستایی در تمشیت و تسهیل امور روستاییان گفت : راه روستایی محور توسعه و از بنیادی ترین مراحل رشد و بالندگی جایگاه روستاها میباشد.

    وی همچنین با یادآوری نقش راه روستایی در توسعه خاطرنشان کرد : دولت تدبیر وامید در جهت رفع موانع و مشکلات روستاییان عزیز اقدام عملی و قابل قبولی داشته است.

    محمودی با بیان اینکه عملیات تثبیت بستر و روسازی محور راه روستایی دهستان های سمام و کجید در فاز اول از گرماور به سیاه خلک بطول ۱۴ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۴/۱۸۰/۰۰۰/۰۰۰ م ت ( چهارده میلیاردو یکصدو هشتادمیلیون تومان ) انجام میشود.

    وی افزود : این پروژه قرارداد آن در آذر ماه سال گذشته منعقد گردیده و همچنین عملیات تجهیز کارگاه توسط پیمانکار مذکور در دیماه سال قبل انجام شده بود اما بدلیل عدم تأمین سیمان توسط کارخانه سبز دیلمان عملیات اجرایی آن متوقف شد،اما بلطف همت و اقدام عملی دولت تدبیروامید در رسیدگی به روستاها خصوصا راه های روستایی، این خبر خوش در هفته دولت سال جاری به مردم منطقه داده شد که هم اکنون پیمانکار در حال انجام عملیات پروژه مذکور میباشد.

    نماینده عالی دولت در شهرستان یادآور شد این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیاردویکصدو هشتاد میلیون تومان آغاز شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.