جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انتقال سرورهای تلگرام به داخل کشور عملی نمی‌شود
    14 شهریور 1395 - 7:57
    شناسه : 14090
    0

    معاون وزیر ارتباطات بر ضرورت وجود پیام‌رسان ملی با مدیریت ایرانی تاکید کرد و گفت: نقش بخش خصوصی درایجاد شبکه، تعیین کننده است و شرکت‌های دانش بنیان باید با استفاده از تجربیات بین‌المللی قابلیت خدمت‌رسانی به ده‌ها میلیون کاربر را ایجاد کنند. به گزارش «بامردم»، امیرحسین دوایی با تاکید بر اینکه فعالیت پیام‌رسان‌های موجود باید […]

    پ
    پ

    تلگرام

    معاون وزیر ارتباطات بر ضرورت وجود پیام‌رسان ملی با مدیریت ایرانی تاکید کرد و گفت: نقش بخش خصوصی درایجاد شبکه، تعیین کننده است و شرکت‌های دانش بنیان باید با استفاده از تجربیات بین‌المللی قابلیت خدمت‌رسانی به ده‌ها میلیون کاربر را ایجاد کنند.

    به گزارش «بامردم»، امیرحسین دوایی با تاکید بر اینکه فعالیت پیام‌رسان‌های موجود باید قابل رقابت با مشابه خارجی در حوزه کیفیت و سرعت باشد، گفت: اطمینان مردم از کیفیت و سرعت این پیام‌رسان‌ها موجب می‌شود که اطلاعات خود را در اختیار آنها قرار دهند و در نهایت موجب مهاجرت آنها از پیام‌رسان‌های خارجی به داخلی شود.

    وی با بیان اینکه انتقال سرورهای تلگرام به داخل کشور مطرح نیست، گفت: با وجود شبکه‌های جهانی اطلاعات این کار فایده‌ای هم ندارد بلکه آنچه مهم است مدیریت ایرانی بر سرورهاست.

    انتهای پیام/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.