جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • وقتی از مدرسه به خانه آمدم مادرم را با صحنه وحشتناکی زیر پتو دیدم
    14 شهریور 1395 - 8:01
    شناسه : 14091
    0

    پدر و مادری که دخترشان را در جنایتی پنهان از دست داده اند اصرار دارند که دامادشان دست به قتل زده و قصد دارد با نقش پردازی خود را بیگناه معرفی کند. به گزارش «بامردم»، رسیدگی به این پرونده از بهمن ماه سال 93 به دنبال کشته شدن زن 37ساله ای به نام مریم در […]

    پ
    پ

    پدر و مادری که دخترشان را در جنایتی پنهان از دست داده اند اصرار دارند که دامادشان دست به قتل زده و قصد دارد با نقش پردازی خود را بیگناه معرفی کند.

    به گزارش «بامردم»، رسیدگی به این پرونده از بهمن ماه سال 93 به دنبال کشته شدن زن 37ساله ای به نام مریم در خانه اش در شرق تهران در دستور کار پلیس قرار گرفت.
    پسر 10ساله قربانی به ماموران گفت: وقتی از مدرسه به خانه برگشتم مادرم را دیدم که خوابیده اما وقتی پتو را کنار زدم متوجه شدم مادرم با پیچیده شدن روسری دور گردنش خفه شده است.همان موقع با پدر و عمویم تماس گرفتم و مادرم را به بیمارستان رساندیم اما او ساعتها قبل جان سپرده ببود.
    پدر و مادر قربانی از دامادشان شکایت کردند و گفتند مریم قربانی اختلاف با همسرش بر سر به نام زدن سه دانگ ازخانه شان شده است.
    به دنبال شکایت اولیای دم همسر مریم بازداشت شد و خود را بی گناه خواند. وی پای میز محاکمه ایستاد و گفت: از نحوه کشته شدن همسرش بی اطلاع است. قضات دادگاه این مرد از اتهام قتل تبرئه کردند، اما با اعتراض اولیای دم به این حکم پرونده در دیوان عالی کشور تحت رسیدگی موشکافانه قرار گرفت و حکم صادره تایید نشد. قضات دیوان عالی کشور از دادگاه خواستند تا نظر اولیای دم را درباره اجرای مراسم قسامه بررسی کند.
    روز شنبه 13 شهریور ماه پدر و مادر مریم در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران حاضر شدند و گفتند شک نداریم دامادمان جنایتکار است. او همیشه در زندگی اش دروغ گفته و حالا ما سوگند بی گناهی او را قبول نداریم و نمی خواهیم مراسم قسامه برگزار شود.اما پسر قربانی گفت: از پدرش هیچ شکایتی ندارد.
    سپس متهم که حالا با قرار وثیقه آزاد است در جایگاه ویژه ایستاد و ادعای تازه ای مطرح کرد .وی گفت :وقتی دختر کوچکان که به ناراحتی قلبی مبتلا بود فوت شد مریم به افسردگی مبتلا شد و چند بار دست به خودکشی زد. من بارها او را نجات دادم و ما هیچ اختلافی با هم نداشتیم. او این بار هم خودکشی کرده است. بنا به این گزارش، در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد تا رای نهایی را صادر کنند./رکنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.