جمعه, 6 مهر 1403 Friday, 27 September , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 43677 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 2453×
افتتاح پروژه‌های عمران شهری سیاهکل با اعتباری بالغ بر 340 میلیارد ریال
14 شهریور 1395 ساعت: 11:27
شناسه : 14101
3

فرماندار سیاهکل گفت: بهره‌برداری از آسفالت و روکش آسفالت، جدول‌گذاری و فرش موزائیک در شهر سیاهکل و شهر دیلمان با هزینه‌ای بالغ بر 340 میلیارد ریال از جمله اقدامات دولت در حوزه عمران شهری است. به گزارش «بامردم»، مهندس رضا اسلامی با اشاره به اقدامات دولت در شهرستان سیاهکل، اصلاح شبکه‌های فرسوده خطوط انتقال آب، […]

پ
پ

رضا اسلامی فرماندار سیاهکل

فرماندار سیاهکل گفت: بهره‌برداری از آسفالت و روکش آسفالت، جدول‌گذاری و فرش موزائیک در شهر سیاهکل و شهر دیلمان با هزینه‌ای بالغ بر 340 میلیارد ریال از جمله اقدامات دولت در حوزه عمران شهری است.

به گزارش «بامردم»، مهندس رضا اسلامی با اشاره به اقدامات دولت در شهرستان سیاهکل، اصلاح شبکه‌های فرسوده خطوط انتقال آب، حفر یک حلقه چاه به منظور تامین آب شرب شهر دیلمان، افتتاح یک واحد دامداری 10 راسه در روستای ازبرم، افتتاح یک واحد کارگاهی در شهرک صنعتی ازبرم و افتتاح همزمان 26 واحد مسکن مددجویی را از جمله آنها دانست.

فرماندار سیاهکل با بیان اینکه بهره‌برداری از آسفالت و روکش آسفالت،جدول‌گذاری و فرش موزائیک در شهر سیاهکل و شهر دیلمان با هزینه‌ای بالغ بر 340 میلیارد ریال از جمله اقدامات دولت در حوزه عمران شهری است، افزود: یکی از شاخص‌ترین اقدامات بهره‌برداری از پروژه گازرسانی به دهستان‌های خرارود، توتکی و بخش دیلمان و پیرکوه با اعتباری بالغ بر 250 هزار میلیون ریال می‌باشد.

وی از افتتاح پروژه آبرسانی به مجتمع چاکرود با اعتباری بالغ بر 17 هزار و 300 میلیون ریال خبر داد و گفت: با بهره برداری از این پروژه آب شرب 8 روستا با هزار خانوار و جمعیت بالای 4 هزار نفر تامین شد.

اسلامی تصریح کرد:علاوه بر افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف عمرانی در سیاهکل، برنامه‌های مختلف فرهنگی،هنری و ورزشی نیز در ایام هفته دولت امسال در شهرستان سیاهکل انجام گرفت.

این مقام مسئول یادآور شد:همچنین یکی از برنامه‌های ویژه،برگزاری نخستین جشنواره شکرانه برداشت برنج بود که با همکاری دستگاه‌های متولی و بخش خصوصی و با استقبال گرم و پرشور اقشار مختلف مردم و حضور مسئولین استانی و شهرستانی و همچنین میهمانان از اقصی‌نقاط کشور در روستای بیدرون از توابع بخش مرکزی این شهرستان برگزار گردید که در نوع خود بی نظیر بود./ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.