پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رشد ابر و احتمال رگبار پراکنده در گیلان طی روزهای پیش رو
    14 شهریور 1395 - 15:26
    شناسه : 14109
    0

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، از رشد ابر و احتمال رگبار پراکنده در استان طی روزهای پیش رو خبر داد. به گزارش «بامردم»، مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده گذر جریانات کم و بیش ناپایدار از منطقه است که بر این اساس شرایط برای ابرناکی و احتمال […]

    پ
    پ

    هواشناسی

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، از رشد ابر و احتمال رگبار پراکنده در استان طی روزهای پیش رو خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده گذر جریانات کم و بیش ناپایدار از منطقه است که بر این اساس شرایط برای ابرناکی و احتمال رگبار دور از انتظار نیست.
    وی آسمان امروز گیلان را قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی رشد ابر عنوان و برای فردا (دوشنبه) نیز آسمان را قسمتی ابری تا نیمه ابری، گاهی رشد ابر، احتمال رگبار پراکنده پیش بینی کرد.
    غلامی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با 28 درجه سلسیوس مربوط به رودبار و کمینه دما را با 14 درجه سلسیوس مربوط به جیرنده و ماسوله عنوان کرد.
    وی بیشینه و کمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب 26 و 22 درجه سلسیوس ذکر کرد.
    غلامی اضافه کرد: بیشترین میزان بارش باران در شبانه روز گذشته با 38.3 میلیمتر مربوط به آستارا و پس از آن شهرهای رودسر و منجیل با 9.5 میلمتر گزارش شده است.

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.