چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41347 تعداد نوشته های امروز : 16 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خبرگزاری‌ «برنا» با حکم قضایی مسدود شد
    14 شهریور 1395 - 17:12
    شناسه : 14125
    0

    خبرگزاری‌های «موج» و «برنا» با حکم قضایی مسدود شدند. به گزارش «بامردم»، مدیر عامل خبر گزاری موج در گفتگو با الف درباره دلایل این اقدام گفت: هیچ مرجعی درباره دلیل فیلتر شدن سایت چیزی به ما نگفته است . و دنبال مقامی مسول میگریم که از دلایل این اقدام مطلع شویم . وی در پاسخ […]

    پ
    پ

    خبرگزاری‌های «موج» و «برنا» با حکم قضایی مسدود شدند.

    به گزارش «بامردم»، مدیر عامل خبر گزاری موج در گفتگو با الف درباره دلایل این اقدام گفت: هیچ مرجعی درباره دلیل فیلتر شدن سایت چیزی به ما نگفته است . و دنبال مقامی مسول میگریم که از دلایل این اقدام مطلع شویم . وی در پاسخ به این سوال که آیا مطلب خاصی منتشر شده است که باید مرود فیلترینگ قرار بگیرید گفت: طبعا در خبرگزاری مطالب انتقادی یا افشاگرانه منتشر میشود اما نمیتوانم بگویم به چه موضوعی ممکن است مرتبط باشد . به انتقادات ما از تعزیرات یا وزارت صنعت و نفت مربوط است یا چیز دیگری است . نمیدانم .
    سردبیر خبرگزاری موج نیز گفت: دقایقی پیش نامه‌ای به دست ما رسید که بر اساس آن دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه بر اساس ماده ۲۳ قانون جرائم رایانه‌ای درخواست مسدودسازی برای سایت موج کرده بود.

    امیر مرتضوی در گفت‌وگو با ایلنا تصریح کرد: شرکت پارس آنلاین نیز به دستور این کارگروه اقدام به فیلتر کردن پایگاه اینترنتی خبرگزاری موج با دامنه «ir»کرده است.

    محمد مبین مدیر عامل خبر گزاری برنا نیز گفت: خبرگزاری برنا به دستور کمیته مصادیق مجرمانه فیلتر شده است.

    وی گفت: دقایقی پیش از طریق شرکت سرور و هاست سایت خبرگزاری مطلع شدیم که نامه‌ای به دست آنها رسیده که بر اساس آن دبیرخانه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه بر اساس ماده ۲۳ قانون جرائم رایانه‌ای درخواست مسدودسازی برای سایت خبرگزاری برنا کرده بود. بر همین اساس شرکت مذکور نیز به دستور این کارگروه اقدام به فیلتر کردن سایت خبرگزاری برنا کرده است.

    وی ادامه داد: دقیقا هیچ اطلاعی از دلایل این فیلتر نداریم و اینکه چرا چنین مساله‌ای برای خبرگزاری برنا به وجود آمده است. چرا که هیچ موردی از شکایت به دست ما نرسیده است.

    مبین در پایان تاکید کرد: در حال حاضر به دنبال رایزنی و گفت‌وگو از طریق مراجع قضایی هستیم تا جویا شویم که این حکم چرا و بر چه اساسی برای سایت خبرگزاری برنا صادر شده است.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.