سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41243 تعداد نوشته های امروز : 11 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • فرماندار اگر در انزلی مراقب سیاست زدگی نباشد، در ساحل غرق می‌شود
    13 آبان 1397 - 10:47
    شناسه : 141683
    0

    امام جمعه انزلی، فرماندار جدید این شهرستان را به دوری از سیاست زدگی تشویق کرد.

    پ
    پ

    حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین 2 - فرماندار اگر در انزلی مراقب سیاست زدگی نباشد، در ساحل غرق می‌شود - انزلی

    حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید شهرستان (+گزارش تصویری) با بیان اینکه مسئولیت های دنیایی آزمایش الهی است افزود: هر انسانی باید در دریای عمیق دنیا خداترسی را کشتی نجات خود قرار دهد.

    وی در ادامه با تاکید بر اینکه خدا ترسی و حفظ تقوای الهی و تمسک جویی به پروردگار راه نجات است افزود: همه مردم علی الخصوص مسئولان به عنوان کارگزاران نظام اسلامی باید این مهم را بیش از آنچه که هست مد نظر قرار دهند.

    امام جمعه بندرانزلی همچنین گفت: اگر تقوا الهی باشد ما در نزد مردم و پرودگار و در این دنیا و آخرت روسفید هستیم ، اما اگر اینگونه نبود سیه روزی به دنبال دارد لذا نباید به گونه ای باشد که هر کس زورش بیشتر حرفش پیش، سیاست بازی ها و سیاست زدگی ها نفعش برای دیگران و دودش به چشم ما می رود و نه خدا و نه خلق خدا از ما راضی خواهد بود.

    «پایین بودن بازده و راندمان کاری در کشور و استان گیلان» از دیگر موضوعاتی بود که حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین به آن اشاره و تصریح کرد: قطعا آقای استاندار که اشراف بیشتری بر فعالیت مجموعه های اداری گیلان دارد این موضوع را تصدیق می کنند برابر آمارهای ارائه شده بازده و راندمان کاری در برخی ادارات بسیار کم بوده و به تعبیری بهره وری پایین است.

    فرماندار جدید بداند انزلی ساحل است اما از بحر عمیق ، عمیق تر است

    وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه مسئولیت ها حتی اگر ۲ یا ۳ و یا حتی ۱۶ سال هم باشد روزی به پایان می رسد اظهار کرد: این مسئولیت ها تمام شدنی است و چیزی می ماند که برای مردم و به نفع مردم باشد ، من این جمله را خطاب به فرماندار جدیدمان می گویم که انزلی ساحل است اما از بحر عمیق ، عمیق تر است لذا اگر در انزلی مراقبت از سیاست زدگی نشود انسان در ساحل غرق خواهد شد.

    امام جمعه بندرانزلی در ادامه با بیان اینکه انزلی برای برخی ها نقطه فراز و برای بعضی ها فرود است تاکید کرد: امیدواریم فرماندار جدید در رفع خلاهای شهرستان موفق باشند و کاستی ها را با سرعت و قوت جبران کنند، ما در شهرستان پروژه های چند ده ساله داریم که شایسته ی نظام اسلامی نیست ، ما در انزلی با وجود این همه امکانات مشکل اشتغال داریم ، در شهرستان با وجود تمام دلسوزی ها با مشکل تالاب مواجه ایم ، مشکل تیم ملوان هم با وجود اینکه قابل حل است همچنان وجود دارد و نیاز به امکانات و توجه ویژه احساس میشود.

    برخی از حامیان دولت هم در انزلی به یاس و ناامیدی رسیده اند

    «آقایان ، خصوصا مسئولان دولتی نباید بگذارند مردم نا امید شوند» این جمله ای بود که حجت الاسلام والمسلمین شمس الدین با اشاره به آن خاطر نشان کرد: امید یک اکسیر گرانبهایی است که نباید از بین برود ، نباید بگذاریم امید مردم به نا امیدی تبدیل شود ، من گاهی اوقات در این شهرستان با برخی از حامیان دولت نیز صحبت می کنم، آنان نیز هم در برخی مسائل به یاس و ناامیدی رسیده اند.

    وی همچنین تاکید کرد: نباید بگذاریم پیشرفت ، ارتقا و رفع مشکلات شهرستان با سیاست زدگی و بعضی از تنگ نظری ها به نقطه یاس مردم تبدیل شود لذا من در مراسم معارفه آقای مومنی زاده هم گفته ام ، آنچه از دست من برای کمک به شهرستان و در جهت همفکری و پیشرفت آن بر آید قطعا دریغ نخواهم کرد.

    امام جمعه بندرانزلی در پایان نیز گفت : امیدواریم این تغییرات مایه خیر و برکت برای انزلی باشد و ما معتقدیم که در حق انزلی در سالیان متمادی بی مهری شده است و لذا باید از این فضا خارج شود ، من از آقای استاندار می خواهم از لحاظ نظارت بر فعالیت ها و تخصیص اعتبارها نسبت به انزلی توجه ویژه ای داشته باشند.

    گفتنی است معارفه فرماندار جدید انزلی عصر شنبه در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرانزلی برگزار شد و همچنین در این مراسم که با حضور مصطفی سالاری استاندار گیلان و علی اصغر جمشید نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همراه بود با قدردانی از زحمات میر شمس مومنی زاده، اسماعیل حیدری آزاد به عنوان فرماندار جدید بندرانزلی معارفه شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.