×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

استاندار گیلان در سفر به شهرستان رودبار از افتتاح ۳۲۰۰ متر مسیر رفت و برگشت باقی‌مانده آزادراه «رشت – قزوین» در آذرماه امسال خبر داد.

به گزارش «بامردم»، دکتر «محمدعلی نجفی» در جریان بازدید از باقی‌مانده آزادراه «رشت – قزوین»، اظهار کرد: باقی‌مانده  این آزادراه در سه بخش تقسیم شده است.

وی به بهره‌برداری از یک کیلومتر باقی‌مانده آزادراه رشت – قزوین در سال گذشته اشاره کرد و افزود: ۳۲۰۰ متر دیگر از این آزادراه  که مسیر ورودی به استان در نوروز امسال و ایام پرتردد زیر بار ترافیک رفت  به جهت پیوستگی ارتباط آن با مسیر خروجی و احداث پل ها نظر مسئولان امر بر اجرای هم زمان آن بود.

استاندار گیلان از بهره‌برداری ۳۲۰۰ متر مسیر رفت و برگشت باقی‌مانده آزادراه رشت – قزوین در آذرماه امسال خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: مسیر ورودی ۳۲۰۰ متر باقی‌مانده آزادراه «رشت – قزوین» در مواقع وجود ترافیک زیر بار خودروهای ورودی  به استان می‌رود .

دکتر نجفی با بیان این‌که هشت کیلومتر باقی‌مانده آزادراه رشت – قزوین در حال پیگیری است، یادآور شد: سهم مشارکت بانک تجارت و دولت در اجرای هشت کیلومتر باقی‌مانده  مشخص  شده است .

وی با اشاره به این‌که  اقدامات اولیه مناقصه هشت کیلومتر از باقی‌مانده  آزادراه توسط وزارت راه و شرکت زیر ساخت صورت گرفته است، یادآور شد: این بخش جزو فاز بعدی تعریف شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.