پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • موقوفات شهرستان لاهیجان بستر بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد
    15 آبان 1397 - 18:15
    شناسه : 141888
    0

    صبح امروز رئیس اداره اوقاف به همراه پرسنل و جمعی از مبلغین به مناسبت دهه وقف با سرپرست فرمانداری لاهیجان دیدار و گفتگو کردند.

    پ
    پ

    image 2018 11 6 18 9 13 295 iBi - موقوفات شهرستان لاهیجان بستر بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد -

    سرپرست فرمانداری لاهیجان در ابتدای سخنان خود از زحمات خادمین موکب شهدای لاهیجان که با زحمات شبانه روزی در نجف اشرف باعث سربلندی شهرستان شدند قدردانی نمود و گفت: طبق گزارشاتی که به فرمانداری ارسال گردید موکب لاهیجان به‌لحاظ اسکان و پذیرایی از زائرین اربعین حسینی از وضعیت قابل توجه‌ای برخوردار بود.

    امیر جانبازی با تاکید به پتانسیل بالای موقوفات در لاهیجان افزود: موقوفات شهرستان لاهیجان بستر بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد و باید از این ظرفیت حداکثر استفاده را کرد.

    مقام عالی دولت در شهرستان عنوان کرد: رویکرد دولت در مجموعه خدمتگزاری به مردم، جوانگراییست بنابراین ضمن استفاده از تجربیات بزرگان می‌بایست نسل جوان در همه امورات کشور علی‌الخصوص هیئات و مساجد دخیل باشد

    سرپرست فرمانداری لاهیجان در پایان گفت: انتقال مفاهیم به نسل های بعدی باید از سر علم و آگاهی باشد که مبلغین حوزهء علمیه با تحصیلات عالی در این امر بسیار موفق بوده‌اند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.