شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خبری فوق العاده برای طرفداران بازی FIFA ؛ نسخه جدید این بازی رونمایی شد
    20 آبان 1397 - 12:15
    شناسه : 142173
    0

    به تازگی خبری جالب توجه در مورد بازی FIFA منتشر شده است که نشان می دهد نسخه جدید این بازی برای سیستم عامل اندروید و iOS به بازار عرضه شده است. رونمایی از نسخه جدید بازی FIFA شرکت EA به تازگی نسخه جدیدی از بازی FIFA را برای تلفن های همراه به بازار عرضه است. […]

    پ
    پ

    new fifa mobile - خبری فوق العاده برای طرفداران بازی FIFA ؛ نسخه جدید این بازی رونمایی شد - FIFA

    به تازگی خبری جالب توجه در مورد بازی FIFA منتشر شده است که نشان می دهد نسخه جدید این بازی برای سیستم عامل اندروید و iOS به بازار عرضه شده است.

    رونمایی از نسخه جدید بازی FIFA

    شرکت EA به تازگی نسخه جدیدی از بازی FIFA را برای تلفن های همراه به بازار عرضه است. این نسخه دارای ویژگی ها و افزونه های مختلفی است که می تواند نگاه طرفداران را به خود جلب کند. در نسخه جدید این بازی از ویژگی Chemistry رونمایی شده است که توضیح خلاصه در مورد آن می توان گفت که به کاربرانی که مجموعه ای از بازیکنان یک باشگاه را در یک جام یا تورنمنت کنار هم گرداوری کنند گفته می شود و اگر کاربرانی بتواند چنین کاری انجام دهد جوایزی دریافت خواهد کرد.

    ویژگی های جدید بازی FIFA

    ویژگی Chemistry حالتی است که در بین کاربران نسخه کنسول بازی FIFA طرفداران زیادی دارد اما این ویژگی از تاریخ 7 نوامبر به نسخه موبایل این بازی اضافه خواهد شد. وقتی که این ویژگی بین بازیکنان شما شکل بگیرد شما مسابقات بهتری را انجام خواهید داد و احتمال برد شما نیز بیشتر خواهد شد.

    حالت چند کاربره

    یکی دیگر از ویژگی های جدید بازی FIFA اضافه شدن حالت چند کاربره است که کاربر می تواند با هوش مصنوعی در سطح های مختلف بازی کند و قابلیت های تیم خود را افزایش دهد. این ویژگی یکی از ویژگی هایی بود که کاربران درخواست های بسیاری برای اضافه شدن آن به بازی داشته اند.

    new fifa mobile 1 - خبری فوق العاده برای طرفداران بازی FIFA ؛ نسخه جدید این بازی رونمایی شد - FIFA

    افزونه های جدید بازی FIFA

    از دیگر موضوعات جدید این بازی می توانیم به بالاتر رفتن کیفیت موتور بازی اشاره کنیم که می تواند باعث بهبود کیفیت بازی شود. از دیگر ویژگی ها اضافه شدن هوش مصنوعی های جدید و خوشحالی های بعد از گل متنوع برای بازیکنان اشاره کنیم. البته گفته شده که شرکت EA قصد دارد از بخشی VIP برای کاربران مخصوص خود رونمایی کند.

    وابستگی شدید این بازی به اینترنت

    این موضوع را هم به ذهن بسپارید که این نسخه به شدت به اینترنت وابسته است و نیاز به یک اینترنت قوی و پایدار دارد. اگرچه این نسخه برای کاربران سیستم عامل اندروید و iOS مجانی است و حالت های پرداخت درون برنامه ای بسیاری دارد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.