شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افزایش ابر، وزش باد و بارندگی در گیلان تا پایان هفته
    15 شهریور 1395 - 17:13
    شناسه : 14221
    0

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش ابر، وزش باد و در بعضی ساعت ها بارندگی در استان تا پایان هفته جاری خبر داد. به گزارش «بامردم»، مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده گذر امواج ناپایدار تراز میانی جو از منطقه است که بر این اساس به […]

    پ
    پ

    هواشناسی

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از افزایش ابر، وزش باد و در بعضی ساعت ها بارندگی در استان تا پایان هفته جاری خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده گذر امواج ناپایدار تراز میانی جو از منطقه است که بر این اساس به تناوب تا پایان هفته، شرایط برای افزایش ابر، مه آلود بودن هوا، وزش باد و در بعضی ساعت ها بارندگی مهیاست.
    وی آسمان امروز گیلان را کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و رگبار پراکنده عنوان و برای فردا (سه شنبه) نیز آسمان را کمی ابری تا نیمه ابری، احتمال رگبار باران، طی بعدازظهر افزایش ابر، وزش باد، رگبار باران و رعد و برق پیش بینی کرد.
    غلامی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با 34 درجه سلسیوس مربوط به دیلمان و کمینه دما را با 14 درجه سلسیوس مربوط به جیرنده و دیلمان عنوان کرد.
    وی بیشینه و کمینه دمای شهر رشت در شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب 28 و 24 درجه سلسیوس ذکر کرد. /ایرنا

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.