سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند به کار خود پایان داد
    16 شهریور 1395 - 2:23
    شناسه : 14224
    0

    هفتمین دوره از جشنواره تأتر «شهروند» لاهیجان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد. به گزارش «بامردم»، مراسم اختتامیه هفتمین دوره از جشنواره تأتر خیابانی شهروند لاهیجان شامگاه دوشنبه با حضورگروه های نمایشی،هیأت داوران و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد. در این مراسم فرماندار لاهیجان اظهار کرد: بر اساس دریافتی که […]

    پ
    پ

    هفتمین دوره از جشنواره تأتر «شهروند» لاهیجان با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

    به گزارش «بامردم»، مراسم اختتامیه هفتمین دوره از جشنواره تأتر خیابانی شهروند لاهیجان شامگاه دوشنبه با حضورگروه های نمایشی،هیأت داوران و جمعی از مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

    در این مراسم فرماندار لاهیجان اظهار کرد: بر اساس دریافتی که از برگزاری این رویداد به نظر می رسید، طراوت و شادابی در بین مردم مشاهده می شد و ایجاد این شادابی از مهمترین اهداف جشنواره تأتر شهروند است.

    سید محمد احمدی افزود: رسیدگی به معضلات اجتماعی همچون طلاق، اعتیاد و مواردی از این دست از تأکیدات رهبر معظم انقلاب و همچنین دولت است که برگزاری برنامه هایی همچون این جشنواره می تواند با ایجاد نشاط اجتماعی، راهکار مناسبی برای مقابله با این معضلات به شمار آید.

    شهردار لاهیجان نیز دراین مراسم هنر را ابزاری کارآمد برای انتقال مفاهیم شهروندی عنوان کرد و گفت: جشنواره تأتر شهروند با عمر هفت ساله خود تلاش دارد تا با حرکتی تأثیر گذار، ضمن ایجاد نشاط اجتماعی، از هنر برای ارتقا و تجلی فرهنگ شهری استفاده کند.

    سعید آگشته افزود: جشنواره تأتر شهروند برای دست یابی به افق های بین المللی تلاش کرده و برگزار کنندگان آن برای نیل به این هدف از هیچ کوششی فروگذار نمی کند.

    هفتمین دوره از جشنواره تأتر خیابانی شهروند با حضور ۲۰ اثر نمایشی از استان های تهران، البرز، گیلان، مازندران، خوزستان، ایلام، فارس، کرمانشاه، کردستان، همدان، مرکزی و اصفهان از ۱۳ تا ۱۵ شهریور برگزار شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.