×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

photo 2018 11 29 16 49 20 620x410 - انعقاد قرارداد سازمان حمل و نقل بار و مسافر رشت با هیات دوچرخه سواری گیلان -

عصر روز چهارشنبه، هفتم آذرماه، جلسه‌ای با حضور حامد عبدالهی شهردار منتخب رشت، ایمان دلیل حیرتی رئیس هیات دوچرخه سواری استان گیلان، پیمان پارسا رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت و جمعی از مسئولین و کارمندان سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت برگزار شد.

d0b44c0a 7ab5 4d2d 9f83 4e52f2b699ad - انعقاد قرارداد سازمان حمل و نقل بار و مسافر رشت با هیات دوچرخه سواری گیلان -

تاکید شهردار منتخب رشت بر آموزش و فرهنگ سازی روزهای بدون خودرو

حامد عبدالهی شهردار منتخب رشت اظهار داشت: در راستای پیشبرد طرح حمایت از روزهای بدون خودرو باید از آموزش و پرورش و بدنه فرهنگی جامعه در جهت فراگیری این طرح، کاهش ترافیک و آرامش شهروندان استفاده کنیم.

رئیس کمیسیون ترافیک شورای شهر رشت ضمن ابراز تشکر و خرسندی از این اتفاق بیان کرد: از زمان ریاست پیمان پارسا در سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت برنامه های مناسبی در بخش حمل و نقل شهری اجرا شده و نگاه فراسازمانی در این سازمان حاکم شده است که این نگاه باید در تمام سازمان های شهرداری حاکم شود.

عبدالهی در ادامه افزود: در هر پروژه‌ای، فرهنگ سازی مهم‌ترین بخش است و در این راستا می‌توانیم با کمک گرفتن از آموزش و پرورش و بدنه فرهنگی جامعه برای فراگیری این طرح، کاهش ترافیک و آرامش شهروندان استفاده کنیم تا سلامتی، شادابی و تندرستی را در سطح شهر افزایش دهیم‌.

شهردار منتخب رشت همچنین برای اختصاص یک روز جهت استفاده از دوچرخه در مسیر خانه تا محل کار اعلام آمادگی کرد.

041b4ced 91f4 4b2f b3c9 f25cfcfd55b3 - انعقاد قرارداد سازمان حمل و نقل بار و مسافر رشت با هیات دوچرخه سواری گیلان -

پیمان پارسا خبر داد: بیش از ده برنامه در حوزه های مختلف در راستای توسعه حمل و نقل عمومی در نظر گرفته شده است

‎پیمان پارسا گفت: سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت در راستای توسعه حمل و نقل عمومی درون شهری بیش از ده برنامه متفاوت در حوزه های گوناگون دارد.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت ضمن خوش آمد گویی به مهمانان محترم هدف از تشکیل این جلسه را تشریح کرد: سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت در آستانه روز حمل و نقل بالغ بر پانزده برنامه مختلف در حوزه های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، ایجاد درآمد پایدار، افزایش درآمد، نوسازی و بازسازی ناوگان اتوبوسرانی، اضافه کردن زمین چند هکتاری به مجموعه جهت ایجاد توقفگاه اتوبوسها، برون‌سپاری، افزایش ناوگان و خطوط، هوشمندسازی و … ترتیب داده است. این جلسه نیز در راستای فاز سوم فرهنگ سازی استفاده از حمل و نقل عمومی درون شهری، حمایت از روزهای بدون خودرو و انعقاد قرارداد با هیات دوچرخه سواری استان گیلان مبنی بر تشویق بیشتر شهروندان در این حوزه برنامه ریزی و اجرایی گردیده است.

وی ضمن اعلام آمادگی برای اجرای طرح حمل و نقل عمومی کارکنان شهرداری رشت در فاز چهارم افزود: اعتقاد ما بر این است که برای موفقیت در هر پروژه به عنوان گام نخست باید از پرسنل خودمان شروع کنیم تا فرهنگ استفاده از حمل و نقل پاک فراگیر شود و رشت را که همیشه شهر اولین‌ها بوده، با همین کیفیت در حوزه حمل و نقل عمومی درون شهری هم اولین باشد.

bf665727 48d6 4476 bc8d adbe9e1767be 1 - انعقاد قرارداد سازمان حمل و نقل بار و مسافر رشت با هیات دوچرخه سواری گیلان -
دلیل حیرتی: با توجه به افزایش ترافیک در سطح شهر رشت، گرایش به حمل و نقل پاک کار بسیار ارزشمندی است

در ادامه ایمان دلیل حیرتی رئیس هیات دوچرخه سواری استان گیلان گفت: با توجه به افزایش ترافیک در سطح شهر رشت، گرایش به حمل و نقل پاک کار بسیار ارزشمندی است که این پروژه در فاز اول با تهیه و توزیع تعدادی دوچرخه بین پرسنل سازمان آغاز می‌شود و امیدوارم این اتفاق ارزنده در تمامی سازمان‌ها رخ دهد.
‎حیرتی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم با نگاه شهرداری و سازمان حمل و نقل و همکاری هیات دوچرخه سواری مشکلات ترافیکی شهر کاهش یافته، دوچرخه سواری ترویج گردد و قدم‌های بزرگتری در راستای حمل و نقل پاک برداشته شود.

در پایان این نشست تفاهمنامه ای بین سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری رشت و هیات دوچرخه سواری در راستای گسترش فرهنگ استفاده از حمل و نقل پاک، حمایت از محیط زیست و بسترسازی روزهای بدون خودرو در شهرداری رشت منعقد شد. طی توافقات صورت گرفته قرار است در روز ۲۶ آذر و مصادف با روز حمل و نقل از این دوچرخه ها رونمایی شود.

3d974347 a5cf 40ae bfe4 be64eda6d61f - انعقاد قرارداد سازمان حمل و نقل بار و مسافر رشت با هیات دوچرخه سواری گیلان -
284f8af9 0fba 4391 b351 1354320b5964 1 - انعقاد قرارداد سازمان حمل و نقل بار و مسافر رشت با هیات دوچرخه سواری گیلان -8e225f5c da1b 4fef b445 aaacf9cf8b99 - انعقاد قرارداد سازمان حمل و نقل بار و مسافر رشت با هیات دوچرخه سواری گیلان -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.