×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

158968 orig - کارگاه توانمندسازی زنان در کارآفرینی در شهرستان لاهیجان برگزار شد - زنان

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان، این کارگاه‌ها با حضور زنان فعال شهری و روستایی در حوزه کسب و کار با هدف استفاده از فناوری اطلاعات در فضای مجازی به عنوان بستری مناسب برای راه‌اندازی کسب و کارهای اینترنتی در محل سالن اجتماعات بهزیستی شهرستان لاهیجان برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی که با حضور جمعی از زنان شهرستان لاهیجان برگزار شد موضوعات گوناگونی پیرامون استفاده از بستر مناسب فضای مجازی برای پیشرفت اقتصادی و افزایش توانمندی، راه اندازی کسب و کارهای اینترنتی و بهره‌گیری از ICT برای توسعه مشاغل سنتی برای زنان در محیط امن خانه ارائه شد.

در بخش نخست این کارگاه که آشنایی با کسب و کارهای اینترنتی و انواع آن بود به مباحثی همچون کسب و کارهای اینترنتی و انواع آن، نمونه‌هایی از کسب و کارهای فرهنگی، آشنایی با فروشگاه‌های اینترنتی و راه‌های خرید امن اینترنتی و ۱۰ شغل تخصصی که زنان می‌توانند در منزل انجام دهند، ارائه گردید.

بخش دوم این کارگاه یک روزه با موضوع نحوه راه‌اندازی کسب و کارهای اینترنتی آغاز و در این بخش به مواردی همچون، ابزارهای مورد نیاز برای یک کسب و کار اینترنتی، مراحل ساخت سایت، خرید هاست یا دامین و بازاریابی اینترنتی اشاره شد.

در پایان این دوره‌های آموزشی مواردی پیرامون خانواده و توانمندسازی برای فهم فضای مجازی، آشنایی خانواده‌ها با آسیب‌ها و مخاطرات در مواجهه با فضای مجازی برای کودکان، نوجوانان و مراقبت از آنان در این فضا و ارتقای دانش خانواده و حفظ حریم خصوصی در شبکه‌های اجتماعی ارائه گردید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.