×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

احمدی

فرماندار لاهیجان گفت: اگر می خواهیم در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن بایستیم و مقابله کنیم باید با اجرای برنامه های هنری نشاط آفرین، شادی را به جامعه هدیه کنیم .

به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی دوشنبه شب در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان افزود:آسیب های اجتماعی و پدیده های اجتماعی یک از دغدغه های نظام و دولت است و اعتقاد دولتمردان این است که حل پدیده هایی چون طلاق و حاشیه نشینی را بدون برنامه و با راه های احساسی نمی توان حل کرد.
وی اظهارداشت: اگر می خواهیم در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن بایستیم و مقابله کنیم باید با اجرای برنامه های هنری نشاط آفرین، شادی را به جامعه هدیه کنیم .
وی خاطرنشان کرد: این رویداد ارزشمند هنری در شهر لاهیجان یکی از خواسته ها و برنامه های دولت تدبیر و امید را در زمینه ایجاد روحیه طراوت و نشاط در مردم را تحقق بخشید دولتی که سرمایه های اجتماعی را با طراوت تعریف می کند.
وی لاهیجان را یکی از شهرهای استراتژیک و مهم کشور دانست و گفت: اگرچه مساحت لاهیجان زیاد نیست ولی ظرفیت های زیادی در این شهر وجود دارد که باید از این ظرفیت ها استفاده کرد.
فرماندار لاهیجان تصریح کرد: نهادها و ادارات شهرستان لاهیجان در زمینه های فرهنگی بسیار فعال هستند و در موضوعات مرتبط دغدغه دارند و با آمادگی کامل می خواهند همواره به شورا و شهرداری در اجرای برنامه های هنری و فرهنگی کمک کنند.
احمدی گفت: برخی با سفر به شهر لاهیجان از این شهر ایرادات فرهنگی می گیرند ولی کارمثبتی از آنها بر نمی آید و فقط هنر القای فکر منفی را به نسل جوان دارند .
مراسم اختتامیه جشنواره ملی تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان دوشنبه شب با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان ، فرماندار لاهیجان ، شهردار و اعضای شورای این شهر ، مدیرکل نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،مدیرکل فرهگ و ارشاد اسلامی ،برخی از هنرمندان تئاتر و سینما و بازیگران پیشکسوت کشوری و استانی و اقشار مختلف مردم هنر دوست استان گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد لاهیجان برگزارشد.
در طول سه روز برگزاری این تئاتر خیابانی در سطح شهر لاهیجان ۲۰ اثر هنری از سراسر کشور در ارتباطی بی واسطه با مردم اجرا شدند./ایرنا

انتهای پیام /

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.