شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی لاهیجان برترین‌های خود را شناخت
    16 شهریور 1395 - 13:09
    شناسه : 14367
    1

    هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با معرفی برگزیدگان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به کار خود پایان داد. به گزارش «بامردم»، در بخش کارگردانی این جشنواره، جایزه اول به هیام احمدی برای نمایش “مردان هیرون” جایزه دوم به میثم کرمی برای نمایش “جهاد معصومیت من و معصومه” و جایزه سوم امیر […]

    پ
    پ

    اجراهای سومین روز و مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر شهروند (96)

    هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان با معرفی برگزیدگان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان به کار خود پایان داد.

    به گزارش «بامردم»، در بخش کارگردانی این جشنواره، جایزه اول به هیام احمدی برای نمایش “مردان هیرون” جایزه دوم به میثم کرمی برای نمایش “جهاد معصومیت من و معصومه” و جایزه سوم امیر امینی برای نمایش “از بس که جان ندارد” اعطا شد.
    در بخش طرح و ایده جشنواره، هیئت داوران برای جایزه اول هیچ انتخابی نداشت، جایزه دوم به میثم کرمی برای نمایش “جهاد معصومیت من و معصومه”‌ اعطاء شد و جایزه سوم به محسن اردشیر به خاطر نمایش “من یه آشغالم” رسید.
    در بخش بازیگری مرد نیز جایزه اول به فرامرز غلامیان برای نمایش “مردان هیرون” ، جایزه دوم به میثم سرآبادانی برای نمایش “حرف هایی برای نشنیدن” و جایزه سوم به طور مشترک به محمد جعفری برای نمایش “هوای پاک” و امیر اسکندری برای نمایش “دیوار” اعطا شد؛ همچنین هیئت داوران جایزه ویژه این بخش را نیز به بازیگران نمایش “فراموشی” اهدا کردند.
    در بخش بازیگری زن نیز جایزه اول به پونه قدیری برای نمایش “من یه آشغالم” ‌، جایزه دوم به سحرناز عباس زاده برای نمایش “پرزنت در لاهیجان”‌ و جایزه سوم به طور مشترک به مهسا افتحی برای نمایش “حرف هایی برای نشنیدن” و سارا سلطانی برای نمایش “جهاد معصومیت من و معصومه” اهدا شد.
    براساس این خبر، در بخش خردسال و نوجوان هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان جایزه ویژه این بخش، به ترنم لون آمیز برای نمایش “از بس که جان ندارد” اهدا شد و از رزا زارع زاده برای بازی در نمایش “تلنگر امروز” تقدیر به عمل آمد.
    در بخش موسیقی نیز از سید جمال الدین حسینی برای نمایش “جهاد معصومیت من و معصومه” تقدیر به عمل آمد و جایزه ویژه جشنواره نیز به تمام اعضای گروه موسیقی نمایش “از بس که جان ندارد” از لاهیجان و به سرپرستی نوید لاهیجی ‌اهدا شد.
    در بخش طراحی فضا نیز جایزه اول به سید علی مرتضوی به خاطر نمایش “از بس که جان ندارد” ، جایزه دوم به امیر زارع زاده برای نمایش “تلنگر امروز” و جایزه سوم به هیام احمدی برای نمایش “مردان هیرون” تعلق گرفت.
    همچنین سه نمایش ” مردان هیرون” به کارگردانی هیام احمدی، “جهاد معصومیت من و معصومه” به کارگردانی میثم کرمی و نمایش “از بس که جان ندارد” به کارگردانی امیر امینی جهت حضور در جشنواره فجر پیشنهاد می نماید.
    لازم به ذکر است دو نمایش “من یه آشغالم” به کارگردانی محسن اردشیر و غنچه شکوهیان و نمایش “هوای پاک” به کارگردانی میلاد حسن نیا به جشنواره شهروندی فسا معرفی شدند.
    گفتنی است سعید آگشته شهردار لاهیجان به عنوان دبیر جشنواره و حسین مسافرآستانه، حمید پورآذری و جواد عزتی، داوری هفتمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان را به‌عهده داشتند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.