شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • وضعیت اسفناک بیمارستان های به اصطلاح بین المللی رشت!
    13 آذر 1397 - 17:08
    شناسه : 143710
    0

    باید از مسئولین علوم پزشکی گیلان خواست تا ضمن پاسخگویی در خصوص اینکه کدام بیمار خارجی حاضر است پای به بیمارستان‌های رشت بگذارد از مردم استان گیلان و مراجعین به بیمارستان‌های شهر رشت بابت اتفاقات رخ‌داده و عدم وجود زیرساخت‌های لازم عذرخواهی نماید.

    پ
    پ

    اسفناک بیمارستان های به اصطلاح بین المللی رشت - وضعیت اسفناک بیمارستان های به اصطلاح بین المللی رشت! -

    شهریورماه سال گذشته بود که دانشگاه علوم پزشکی گیلان در پرتال اطلاع‌رسانی خود خبر از دریافت گواهی پذیرش بیماران بین‌المللی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توسط چهار بیمارستان دولتی و چهار بیمارستان خصوصی شهر رشت داده بود. در این میان نام بیمارستان‌هایی چون پورسینا، رازی، حشمت و قائم نیز به چشم می‌خورد که در حدود یک و نیم گذشته هر یک حواشی بسیاری داشته‌اند.

    در آخرین حاشیه‌های اخیر این بیمارستان تعرض و دست‌درازی نگهبان بیمارستان خصوصی قائم رشت به یک مراجعه‌کننده خانم در فضای مجازی منتشر شد که حواشی بسیاری را نیز به همراه داشت. اتفاقی که اگر در هر جای دنیا رخ‌داده بود از رئیس بیمارستان و رئیس علوم پزشکی استان تا وزیر بهداشت آن کشور عذرخواهی و استعفا کرده بودند اما در رشت آب از آب تکان نخورده و تنها نگهبان بیمارستان که مدعی بود با دستور مافوق خود وارد درگیری شده است از کار اخراج می‌شود!

    تصاویر دیگری اما صبح امروز در فضای مجازی منتشرشده که نشان از وضعیت اسفناک یک بیمار در بیمارستان فوق تخصصی قلب حشمت رشت دارد. به‌گونه‌ای که بیمار فوق در راهرو و بر روی زمین خوابانده شده است. تمامی این حواشی را باید کنار ماجرای خورده شدن جسد یک بیمار در بیمارستان رازی رشت و وضعیت اسفبار بیمارستان پورسینای رشت گذاشت که سؤالات بسیاری را برای شهروندان در خصوص چگونگی اعطای چنین مجوزی به این بیمارستان‌ها ایجاد می‌کند.

    حال باید از مسئولین علوم پزشکی گیلان خواست تا ضمن پاسخگویی در خصوص اینکه کدام بیمار خارجی حاضر است پای به بیمارستان‌های رشت بگذارد از مردم استان گیلان و مراجعین به بیمارستان‌های شهر رشت بابت اتفاقات رخ‌داده و عدم وجود زیرساخت‌های لازم عذرخواهی نماید.

    منبع خبر : رشت۲۰

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.