سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41419 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • بهره برداری از ۴ هزار واحد مسکن مهر در گیلان تا نیمه نخست سال ۹۶
    16 شهریور 1395 - 14:22
    شناسه : 14375
    0

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به ساخت بیش از ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در استان، از افتتاح چهار هزار واحد تا نیمه اول سال ۹۶ خبر داد. به گزارش «بامردم»، محمود ایزددوست در حاشیه مراسم بهره برداری از ۶۴ واحد مسکن مهر در انزلی گفت: اداره کل تعاون، کار و […]

    پ
    پ

    2199323

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به ساخت بیش از ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در استان، از افتتاح چهار هزار واحد تا نیمه اول سال ۹۶ خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، محمود ایزددوست در حاشیه مراسم بهره برداری از ۶۴ واحد مسکن مهر در انزلی گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان موظف به ساخت ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر بوده که تا کنون موفق به تحویل بیش از ۱۰ هزار از این واحدها به متقاضیان شده است.

    وی افزود: از این تعداد واحدها بیش از چهار هزار واحد دیگر در دست ساخت بوده که تا نیمه نخست سال آتی تحویل متقاضیان داده می شود.

    مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به سهم شهرستان بندر انزلی از واحدهای مسکن مهر استان گفت: سهم شهرستان انزلی از ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد یاد شده، دو هزار و ۱۱۲ واحد بوده که از این تعداد ۸۸۰ واحد در یک مرحله و ۶۰ واحد دیگر در مرحله دوم تحویل داده شد و امروز نیز ۶۴ واحد دیگر تحویل متقاضیان داده می شود.

    ایزد دوست تصریح کرد: کل سهم آورده اعضا برای ساخت ۶۴ واحد یاد شده دو میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان بوده و یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان نیز از تسهیلات بانکی استفاده شده است.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.