پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41448 تعداد نوشته های امروز : 15 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انتخاب اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان بعنوان استان برتر در حوزه عملکرد+ تصاویر
    16 شهریور 1395 - 23:01
    شناسه : 14393
    0

    قربانعلی محمدپور برای دومین بار مدیر نمونه ی محیط زیست کشور شناخته شد و توسط معاون رییس جمهور تقدیر شد. مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی با حضور ریاست محترم سازمان محیط زیست  در محل سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد . در این مراسم از استانهای برتر، مدیران کل برگزیده استان ها و […]

    پ
    پ

    قربانعلی محمدپور برای دومین بار مدیر نمونه ی محیط زیست کشور شناخته شد و توسط معاون رییس جمهور تقدیر شد.

    مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی با حضور ریاست محترم سازمان محیط زیست  در محل سالن اجتماعات این سازمان برگزار شد .

    در این مراسم از استانهای برتر، مدیران کل برگزیده استان ها و روسا و کارمندان نمونه بازرسی ادارات کل تقدیر بعمل آمد و دکتر محمد پور برای دومین بار مدیر نمونه ی محیط زیست کشور شناخته شد.

    در ابتدای این مراسم معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور ضمن تشکر و قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این جشنواره گفت هدف اصلی، مسئله کارآمدی است برای اینکه ساختارهای اداری، مسئولیت و وظایفی دارند و باید نسبت به این مسئولیت ها جوابگو باشند.

    وی افزود: تاکید رهبر معظم انقلاب بر مسئله خدمت رسانی است و بنابراین باید سعی کنیم به این مهم دست بیابیم .

    ابتکار اضافه کرد: باید از دیوانسالاری صرف خارج شویم و به سمت کارآمدی دستگاههای اجرایی و نظارتی پیش رویم اگر در اقتصاد به سرمایه های طبیعی توجه نشود نمیتوانیم تولید ثروت کنیم چون سرمایه های طبیعی است که با مدیریت درست و کارآمدی صحیح می‌تواند تبدیل به ثروت شود و باید توجه ویژه به توسعه پایدار داشته باشیم.

    رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در بخش دیگری از سخنان خود گفت : مقام معظم رهبری سال گذشته سیاست های کلی نظام در زمینه محیط زیست را ابلاغ کردند و بنابراین یک خط مشی کاملا روشن در اختیار داریم و ما به زودی گزارشی را در زمینه تحقق این سیاست ها و بر اساس چهارچوب های ابلاغی ارائه خواهیم کرد .

    معاون رئیس جمهور افزود: بیشترین تمرکز سازمان روی اجرای آموزش در عالیترین درجه های بین المللی در میان تمام سطوح پرسنلی از مدیران و کارشناسان تا محیطبانان می باشد و این کار برای توان افزایی و افزایش کارآمدی ساختارهای سازمان در حوزه آموزش دهی و آموزش گیری هدف گذاری شده است، سازمانی که باید بتواند جریان توسعه پایدار در کشور را راهبری کند.

    در ادامه مراسم از استانهای گیلان ، اصفهان ، چهارمحال و بختیاری، مازندران ، خوزستان و لرستان به عنوان استان های برتر در این جشنواره تجلیل شد.

    مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی (1) مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی (2) مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی (3) مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره شهید رجایی (4)

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.