×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

photo 2018 12 11 17 14 30 768x511 - انعقاد قرارداد طراحي، ساخت، تجهيز و بهره برداري شهربازی پارک قدس رشت -
به گزارش واحد خبر مدیریت اجرایی ارتباط با رسانه های شهرداری رشت، مراسم انعقاد قرارداد طراحی، ساخت، تجهیز و بهره برداری شهربازی پارک قدس رشت ظهر امروز سه شنبه ۲۰ آذر با حضور سرپرست شهرداری رشت، رئیس شورای اسلامی رشت، جمعی از اعضای شورای اسلامی رشت، سرمایه گذار پروژه و جمعی از مدیران شهرداری رشت در سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت برگزار شد.

سرپرست شهرداری رشت: عزم مجموعه مدیریت شهری، شورای اسلامی و سرمایه گذار برای راه اندازی شهربازی در کوتاه ترین زمان ممکن

 park7 - انعقاد قرارداد طراحي، ساخت، تجهيز و بهره برداري شهربازی پارک قدس رشت -

علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت در این جلسه با ابراز خرسندی از انعقاد قرارداد راه اندازی مجدد شهربازی رشت اظهار داشت: مردم رشت خاطرات خوبی از شهربازی دارند و شهربازی مکان مناسبی برای سپری کردن اوقات فراغت بود که رشتوندان بنا به دلایلی چندسالی از آن بی بهره بودند و خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و حمایت اعضای شورا امروز قرارداد راه اندازی مجدد آن منعقد می شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه قرارداد راه اندازی شهربازی با سرمایه گذاری منعقد می شود که در این حوزه تخصص کامل داشته و اقدامات بسیار خوبی در سایر استان ها و حتی کشورهای مختلف دنیا انجام داده است.

سرپرست شهرداری رشت خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت شهری و سرمایه گذاری سرمایه گذاری مصمم هستند این پروژه سرمایه گذاری در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

بهارمست در پایان ابراز امیدواری کرد با حمایت همه جانبه اعضای شورا و ورود سرمایه گذاران مجموعه های تفریحی بیشتری در رشت راه اندازی شود.

رئیس شورای اسلامی رشت: مجموعه مدیریت شهری پذیرای سرمایه گذارانی است که بتوانند رونق اقتصادی ایجاد کنند

 park10 - انعقاد قرارداد طراحي، ساخت، تجهيز و بهره برداري شهربازی پارک قدس رشت -

سید امیر حسین علوی رئیس شورای اسلامی رشت در این جلسه با قدردانی از زحمات سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت برای پیگیری این قرارداد اظهار کرد: سازمان سرمایه گذاری یکی از مجموعه های پویای شهرداری در یک سال گذشته بود.

وی با اشاره به اینکه در شورای چهارم پیگیری های مناسبی برای تبدیل دفتر سرمایه گذاری به سازمان سرمایه گذاری صورت گرفت افزود: امروز ثمره این برنامه ریزی ها به تدریج مشاهده می شود.

رئیس شورای اسلامی رشت با اشاره به رویکرد متفاوت شورای پنجم بیان داشت: شورا و مجموعه مدیریت شهری به دنبال این است با رونق پروژه های سرمایه گذاری از طریق مشارکت با بخش خصوصی یا مستقل رونق و توسعه اقتصادی را در شهر رقم بزند.

علوی با تاکید بر حمایت همه جانبه اعضای شورای اسلامی رشت از پروژه های سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار مطرح کرد: تجربه به ما ثابت کرده است اگر شهری بخواهد توسعه و رونق یابد و فضای کسب و کار در آن رقم بخورد باید این اتفاق توسط بخش خصوصی رقم بخورد.

وی اذعان داشت: امروزه رشت و مجموعه مدیریت شهری این قابلیت را دارند با یک برنامه ریزی مناسب و استقبال مناسب از سرمایه گذاران اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

رئیس شورای اسلامی رشت ابراز امیدواری کرد که انعقاد قرارداد شهربازی منجر به اجرای پروژه های سرمایه گذاری بیشتری در رشت شده و تسهیل کننده اتفاقات خوب آینده باشد.

علوی با اشاره به انعقاد قرارداد احداث شهربازی با سرمایه گذار پیشین عنوان داشت: سرمایه گذاری بیش از دو دهه در این شهر کار کرده است امروز با ایجاد اعتماد متقابل میان شورا، شهرداری و این سرمایه گذار کار از نو آغاز می شود و این می تواند پیغام شفاف و روشن برای تمام سرمایه گذاران کشور داشته باشد که مجموعه مدیریت شهری رشت پذیرای سرمایه گذارانی است که بتوانند برای این شهر رونق اقتصادی ایجاد کنند و منافع خود را کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: شورا به شدت پیگیر است سایر پروژه های سرمایه گذاری پیگیری و به نتیجه برسد و نباید در فضای شهرسوء تفاهمی ایجاد شود که چون شهردار در رشت مستقر نیست فرآیندهای کاری شورا و شهرداری متوقف شده است.

رئیس شورای اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد با همدلی و اتحاد با یکدیگر بتوانیم با سرعت بیشتر توسعه و رونق اقتصادی را در رشت رقم بزنیم.

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی رشت: پارک های موضوعی بازی در رشت راه اندازی شود

 park2 - انعقاد قرارداد طراحي، ساخت، تجهيز و بهره برداري شهربازی پارک قدس رشت -

فاطمه شیرزاد، سخنگوی شورای اسلامی رشت در این مراسم با قدردانی از زحمات سرمایه گذار پروژه احداث شهربازی رشت اظهار داشت: مجموعه شورای اسلامی و شهرداری رشت در کنار سرمایه گذار پروژه برای بهره برداری مناسب خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی رشت توجه ویژه ای به راه اندازی و افزایش مراکز تفریحی می شود افزود: خوشحالیم در اواخر سال ۹۷ اتفاق مثبتی در حوزه سرمایه گذاری انجام شد و امیدواریم شاهد بهره برداری پروژه های بیشتری در حوزه های سرمایه گذاری باشیم.

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی رشت همچنین خواستار ایجاد پارک های موضوعی بازی در رشت از سوی سازمان سرمایه گذاری شهرداری رشت شد.

شیرزاد خواستار بهره برداری فاز اول شهربازی رشت در آستانه سال جدید شد.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری رشت: سرمایه گذار شهربازی رزومه قوی دارد

 park4 - انعقاد قرارداد طراحي، ساخت، تجهيز و بهره برداري شهربازی پارک قدس رشت -

مریم گل احضار رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری رشت در این جلسه با اشاره به انعقاد این قرارداد سرمایه گذاری توضیح داد: راه اندازی شهربازی در دو نوبت فراخوان گذاشته شد و سرمایه گذاران واجد شرایط شناسایی شده و مناسب ترین سرمایه گذار برای راه اندازی مجدد آن انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذار پروژه راه اندازی شهربازی رزومه بسیار قوی دارد افزود: سرمایه گذار پروژه در بسیاری از استان های کشور نظیر قم، بوشهر و … فعالیت کرده و حتی در بسیاری از کشورهای دنیا نیز پروژه های خوبی اجرا کرده است.

گل احضار با اشاره به تعطیلی چندساله شهربازی بیان داشت: راه اندازی مجدد شهربازی تکلیفی از مردم بر مجموعه مدیریت شهری بود و امیدواریم انعقاد این قرارداد منشا خیر برای شهر باشد.

سرمایه گذار شهربازی رشت: خوشحالم می توانم بار دیگر به مردم رشت خدمت کنم

  park11 - انعقاد قرارداد طراحي، ساخت، تجهيز و بهره برداري شهربازی پارک قدس رشت -

سلگی سرمایه گذار پروژه شهربازی رشت در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات اعضای شورای اسلامی رشت، سرپرست شهرداری و سازمان سرمایه گذاری شهرداری اظهار کرد: خوشحالم بار دیگر این توفیق نصیب من شد تا به مردم گیلان و رشت خدمت کنم.

وی با اشاره به اینکه شهربازی محل مناسبی برای اوقات فراغت جوانان است افزود: امیدوارم بتوانم در دومین مرحله از راه اندازی شهربازی کارنامه موفق تری نسبت به دفعه اول از خود به جای بگذارم.

سلگی سرمایه گذار شهربازی رشت با اشاره به اینکه بسیار خوشحالم توانسته ام به عنوان یک کارآفرین و اشتغال زا در کشورم خدمت کنم گفت: سال گذشته بیش از یک میلیون نفر به شهربازی های کشور مراجعه کردند و هر شهربازی به طور متوسط برای یکصد نفر اشتغال زایی کرده است.

سرمایه گذار پروژه شهربازی رشت تاکید کرد: از سال ۵۳ تا کنون اتفاق ناگواری که ناشی از قصور بوده در مجموعه شهربازی ها رخ نداده و چندین بار رتبه اول شهربازی مراکز استان ها را کسب کردم.

وی با اشاره به اینکه پروژه احداث شهربازی در چندفاز به بهره برداری می رسد خاطرنشان کرد: امیدوارم فاز اول احداث شهربازی در آستانه سال جدید به بهره برداری برسد.

گفتنی است در این مراسم علی بهارمست سرپرست شهرداری رشت، سید امیر حسین علوی رئیس شورای اسلامی رشت، فاطمه شیرزاد رییس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری و سخنگوی شورای اسلامی رشت، احمد رمضانپور نرگسی عضو شورای اسلامی رشت، اسماعیل حاجی پور عضو شورای اسلامی رشت، مریم گل احضار رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری رشت، یاسر صفاکار مدیر حقوقی شهرداری رشت، سیده مریم رضاطبع مدیر اجرایی حوزه ارتباط با رسانه شهردار رشت و پیام جعفری نیا مدیر ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی رشت حضور داشتند.

park3 - انعقاد قرارداد طراحي، ساخت، تجهيز و بهره برداري شهربازی پارک قدس رشت -
park12 - انعقاد قرارداد طراحي، ساخت، تجهيز و بهره برداري شهربازی پارک قدس رشت -
 park5 - انعقاد قرارداد طراحي، ساخت، تجهيز و بهره برداري شهربازی پارک قدس رشت -
park8 - انعقاد قرارداد طراحي، ساخت، تجهيز و بهره برداري شهربازی پارک قدس رشت -
park9 - انعقاد قرارداد طراحي، ساخت، تجهيز و بهره برداري شهربازی پارک قدس رشت -
 park17 - انعقاد قرارداد طراحي، ساخت، تجهيز و بهره برداري شهربازی پارک قدس رشت -
 park6 - انعقاد قرارداد طراحي، ساخت، تجهيز و بهره برداري شهربازی پارک قدس رشت -
park16 - انعقاد قرارداد طراحي، ساخت، تجهيز و بهره برداري شهربازی پارک قدس رشت -
 park15 - انعقاد قرارداد طراحي، ساخت، تجهيز و بهره برداري شهربازی پارک قدس رشت -

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.