جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • قول منصوریان به هواداران استقلال
    17 شهریور 1395 - 11:54
    شناسه : 14451
    2

    سرمربی تیم استقلال گفت: باید از حوصله و صبر هواداران استقلال در 4 هفته نخستین لیگ برتر تشکر کنم. به گزارش «بامردم»، علیرضا منصوریان در گفت و گویی درباره علاقه خود به استقلال اظهار داشت: من سال ها قبل از اینکه پیراهن استقلال را برتن کنم، هوادار این تیم بودم. یادم هست در سال 61 […]

    پ
    پ

    سرمربی تیم استقلال گفت: باید از حوصله و صبر هواداران استقلال در 4 هفته نخستین لیگ برتر تشکر کنم.

    به گزارش «بامردم»، علیرضا منصوریان در گفت و گویی درباره علاقه خود به استقلال اظهار داشت: من سال ها قبل از اینکه پیراهن استقلال را برتن کنم، هوادار این تیم بودم. یادم هست در سال 61 و آن بازی خاطره انگیز که استقلال با گل پرویز مظلومی پرسپولیس را شکست داد همراه با پدرم در ورزشگاه آزادی حضور داشتم و برد استقلال را جشن گرفتیم.

    وی ادامه داد: من در سال 87 با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کردم و بابت این موضوع بسیار خوشحالم که چنین افتخاری را داشتم. این روزها که سرمربی استقلال هستم دفتر باشگاه در سعادت آباد است اما به عشق هواداران دو ساعت زودتر به محل تمرین می روم تا با آنها صحبت کنم. دلیلش هم این است که خودم را جزیی از هواداران می دانم و هرگز میان آنها با خودم فاصله ای حس نکرده ام.

    منصوریان افزود: باید از حوصله و صبر هواداران استقلال در 4 هفته نخستین لیگ برتر تشکر کنم. آنها واقعا یار و یاور تیم بودند. بدون شک استقلال متحول شده ای را همگان در آغاز دوباره لیگ برتر و بازی ماشین سازی خواهند دید و تیمی با صلابت را روانه میدان می کنیم.

    منبع: کاپ

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.