×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

پسر جوان در اقدامی هولناک دختر ۲۱ ساله ای را به قتل رساند و جسدش را به آتش کشید اما پس از ۳ سال زندان با حکم قصاصی که داشت از سوی خانواده دختر جوان بخشیده شد.

 

۲۱ خراد ماه سال ۹۲ ماموران آتش نشانی در جریان آتش سوزی کوچکی در جنگل سرخه حصار قرار گرفتند و پس از خاموش کردن این آتش با جسد سوخته ای روبرو شدند.

بدین ترتیب تیمی از ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران همراه بازپرس ویژه قتل در صحنه جرم حاضر شده و پی بردند که قربانی دختر جوانی است که با ضربات چاقو به قتل رسیده و عامل جنایت با آتش زدن جسد سعی بر پنهان نگه داشتن این ماجرا را داشته است.

تحقیقات برای شناسایی هویت این جسد سوخته کلید زده شد تا اینکه ساعت ۱۰ شامگاه ۲۱ خرداد خانواده ای با مراجعه به کلانتری ۱۱۰ شهدا ازماجری ناپدید شدن دختر ۲۱ ساله شان به نام مهسا خبر دادند و در این مرحله ماموران که احتمال می دادند جسد دختر جوان همان مهسا ۲۱ ساله است اقدامات فنی خود را آغاز کرده و خیلی زود مشخص شد جسد سوخته همان مهسا ۲۱ ساله است.

بدین ترتیب شماره تلفن هایی که با این دختر جوان تماس گرفته بودند مورد بررسی قرار گرفت و ماموران با شناسایی آخرین تماس با دختر جوان به پسر جوانی رسیدند و روز ۲۶ خرداد ماه این پسر جوان به عنوان مظنون اصلی پرونده در شرق تهران دستگیر شد.

این جوان در همان بازجویی های پلیسی لب به اعتراف گشود و به ماموران گفت: ۶ ماه قبل از جنایت با مهسا آشنا شدم و ابتدا قصد داشتیم با هم ازدواج کنیم اما با گذشت زمان به نتیجه رسیدم که ازدواج ما اشتباه است و از او خواستم تا به این رابطه پایان دهیم.

دیگر هیچ علاقه ای به مهسا نداشتم و در این مدت چندبار با هم صحبت کردیم و تا اینکه روز حادثه قرار شد همدیگر را در پارک جنگلی سرخه حصار ملاقات کنیم.
وی افزود: وقتی مهسا در محل قرار حاضر شد اصرار می کرد که باید با هم ازدواج کنیم و سر همین موضوع نزدیک به ۲ ساعت با هم بحث می کردیم که در آخر از شدت عصبانیت چاقویم را از جیبم بیرون کشیده و در یک لحظه ضرباتی به مهسا زدم.

وقتی مهسا غرق خون روی زمین افتاد تازه متوجه اقدام مرگبارم شدم و چون نمی خواستم دستگیر شوم همه مدارک شناسایی مهسا را برداشتم و جسدش را به آتش زدم و سوار بر خودرویم پا به فرار گذاشتم.

اعترافات پسر جوان کافی بود تا وی در دادگاه کیفری به اتهام قتل عمد به قصاص نفس – اعدام – محکوم شود و با گذشت ۳ سال از این ماجرا و در حالیکه پسر جوان خود را هر روز در برابر چوبه دار می دید با بخشش بزرگی روبرو شد.

خانواده مهسا صبح دوشنبه ۱۵ شهریور ماه امسال با حضور در شعبه سوم اجرای احکام دادسرای امور جنایی رضایت خود را در بخشش قاتل دخترشان اعلام کردند.
بنا به این گزارش، قاضی دشتبان سرپرست اجرای احکام دادسرای ناحیه ۲۷ تهران با بیان این خبر به رکنا گفت: خانواده مقتول وقتی متوجه پشیمانی قاتل دخترشان شدند رضایت بدون قید و شرط خود را برای بخشیدن این پسر جوان اعلام کردند و پرونده برای بررسی و صدور حکم این جرم از جنبه عمومی به دادگاه کیفری تهران ارجاع شده است.

منبع : همشهری

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.