×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

شش گزینه اصلی جهت احراز کرسی شهرداری رشت - رونمایی از شش گزینه اصلی جهت احراز کرسی شهرداری رشت - جمشید رسایی

رشتوند در ادامه نوشت: در این میان اسامی جدیدی در کنار برخی نامزدهای گذشته تعرفه گردیده اند.

۱-محسن باقری جانباز اصلاح طلب و چهره ای که امروز به عنوان یک مدیر ملی شناخته شده است و رزومه ای قابل توجه در بین سایر گزینه ها دارد و تحت حمایت لیست امید شورای شهر توان حضور در این کارزار را دارد.

۲-مسعود کاظمی رئیس اسبق شورای شهر رشت و شهردار کنونی لاهیجان که تجربه وی در زمان حضور در شورای شهر رشت و عملکرد او در شهرداری لاهیجان می تواند نکته ای قابل اتکا برای حامیان وی در شورای شهر رشت باشد.

۳-محمد رفیعی چهره ای شناخت شده و محبوب در بین شهروندان که جایگاه علمی، قدرت تعامل و موفقیت های وی در عرصه های مدیریتی و نبوغ او در حوزه های اقتصادی و اجتماعی جذب سرمایه گذار از وی گزینه ای به عنوان یکی از نامزدهای محتمل برای شهرداری رشت ساخته است.

۴-مسعود موسوی عضو هیئت رییسه نظام مهندسی گیلان و از صاحب نظران در حوزه شهرسازی با برنامه ای مدون و ساختارمند جزو نامزدهای اخیر سمت شهرداری رشت و از افرادی که مورد وثوق طیفی مشخص در شورای شهر میباشد.

۵-جمشید رسایی گزینه جنجالی اصلاح طلبان که با چهار رای خود از پارلمان محلی موفق به عبور از خط پایان نشد و مجددا در تلاش برای حضور در این کارزار میباشد.رسایی رئیس سابق جهاد دانشگاهی میباشد که در پی موضوع عدم لگدمال پرچم رژیم اشغالگر قدس حواشی زیادی را بوجود آورده بود.

۶-رضا جمشیدی چناری عضو ادوار شورای شهر رشت که بیش از هر چیز وجوه علمی، وی را از سایرین متمایز گردانده است نیز بذای جلوس بر کرسی شهرداری شروع به رایزنی کرده است و حضور وی در شورای چهارم احتمال این انتخاب را از سوی اعضای شورا محتمل کرده است. باید دید در فرصت اندک باقیمانده کدامیک از گزینه های فوق موفق به کسب اعتماد اعضای شورای شهر خواهند شد و بالاخره تکلیف کرسی خالی شهرداری رشت و امور محوله آن دقیقا در چه زمانی روشن خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.