سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • شورای شهر سیاهکل مانع از حضور مردم و خبرنگاران شد / شهردار سیاهکل با استناد به قانون جلسه را ترک کرد
    01 دی 1397 - 21:19
    شناسه : 144948
    0

    صر امروز ، جلسه شورای اسلامی شهر سیاهکل با دستورکار طرح سوال از شهردار به دلیل ممانعت اعضاء شورای اسلامی شهر از حضور مردم و اصحاب رسانه، با ترک جلسه توسط ایمان محمد پور نیک بین شهردار سیاهکل لغو شد.

    پ
    پ

    شهرداری سیاهکل - شورای شهر سیاهکل مانع از حضور مردم و خبرنگاران شد / شهردار سیاهکل با استناد به قانون جلسه را ترک کرد - با مردم

    با توجه به اینکه بر اساس ماده ۱۵ قانون شوراها، تمامی جلسات شورا علنی بوده و از آنجایی که شهردار شهر سیاهکل، اعتقاد به شفاف سازی داشته به محض ورود به این جلسه علی رغم اشکالاتی که به تنظیم جلسه و نحوه ابلاغ آن وارد می باشد جلسه را ترک گفت.

    یک منبع موثق از شهرداری سیاهکل در همین رابطه عنوان کرد: دعوتنامه از شهردار برای حضور در جلسه به تاریخ ۹۷/۱۰/۱ بوده و جلسه طرح سوال از وی نیز در همان روز و در ساعت ۱۶:۰۰ عصر ، مقرر شد، این خود نشان از عدم رعایت قانون توسط رییس شورای اسلامی شهر دارد.

    وی افزود: علاوه بر این با ایراداتی که هیئت محترم تطبیق شهرستان نسبت به ابتدایی ترین موضوع دستور کار این شورا (تذکر به شهردار) گرفته بود، شورای شهر سیاهکل با نادیده گرفتن کلیه جوانب قانونی اقدام به برگزاری جلسه طرح سوال از شهردار کرد.

    این منبع آگاه گفت: شهردار، به رییس و اعضاء شورای شهر اعلام کرد که بنده و شما مسئولیت مان را مستقیم و غیر مستقیم از مردم داریم بنابراین چیزی برای پنهان کردن از ایشان نداریم.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.