×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت گفت:مردی که در خرداد ماه بدلیل آزار و خوردن یک مار توسط ماموران حفاظت محیط زیست دستگیر شده بود به شلاق و همکاری در حفاظت از محیط زیست محکوم شد.

به گزارش «بامردم»، اصغر خودکارگفت:در پی دستگیری مردی که در خرداد ماه گذشته با صید یک مار و کندن پوست حیوان زنده با دندان و خوردن آن و انتشار فیلم آن در فضای مجازی موجب جریحه دار شدن احساسات مردم شده بود در شعبه ١٠۵ دادگاه کیفری دو رشت بدواً به هفتاد و چهار ضربه شلاق و همکاری با ماموران حفاظت محیط زیست در امر حفاظت و جلوگیری از شکار و پاکسازی تالاب ها از گونه های مهاجم محکوم شد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت با بیان اینکه این مرد ۴۸ ساله که ساکن رشت است،اضافه کرد:بدلیل این رفتار ناشایست و غیر انسانی به اتهام جریحه دار کردن عفت عمومی و ارتکاب فعل حرام، طبق گزارش یگان حفاظت محیط زیست شهرستان رشت و عدم دفاع موثر به ٧۴ ضربه شلاق محکوم شد.

ادامه داد:این متهم علاوه بر این حکم تعلیقی مراقبتی، به همکاری با ماموران یگان حفاظت محیط زیست نیز محکوم شده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان رشت تصریح کرد:به دلیل تعلیقی بودن حکم شلاق، این محکومیت اخیر بدان معناست که این فرد متخلف باید در زمینه های مختلف در امر حفاظت و بهسازی محیط زیست مانند جمع آوری گونه های مهاجم از تالاب ها و همچنین جلوگیری از شکار و صید با ماموران حفاظت محیط زیست در طول مدت تعلیق حکم شلاق همکاری کند. /ایسنا

رشت

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.