×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

پانزدهمین نمایشگاه عرضه مستقیم فروش پاییزه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گیلان در رشت گشایش یافت.

به گزارش «بامردم»، معاون بازرگانی سازمان صنعت٬ معدن و تجارت گیلان عصر پنجشنبه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در جمع خبرنگاران استان بیان کرد: در این نمایشگاه ۲۱۴ غرفه با اولویت پوشاک مدرسه٬ کیف٬ کفش٬ نوشت افزار و مواد غذایی برپا شده است.
مجید زیرک افزود: به مناسبت قرار گرفتن در آستانه بازگشایی مدارس، برپایی نمایشگاه های پاییزه در برخی شهرستان های استان در دستور کار ستاد تنظیم بازار استان قرار دارد.
وی اظهار کرد: این نمایشگاه ها در شهرستان های آستارا ٬ انزلی٬ تالش ٬ رشت و لنگرود راه اندازی می شود.
زیرک تخفیف کالاها در این نمایشگاه ها را ۱۰ تا ۲۰ درصد عنوان و تصریح کرد: در واحدهای صنفی نیز فروش فوق العاده با همکاری اصناف برقرار خواهد شد.
وی به مجموع تعداد غرفه های این نمایشگاه ها در شهرستان های یادشده اشاره و بیان کرد: ۵۱۴ غرفه در این نمایشگاه ها در استان برپا می شود که ۲۱۴ غرفه مربوط به رشت است.
وی با اشاره به نمایشگاه راه اندازی شده در محل داءمی نمایشگاه های بین المللی گیلان در رشت افزود: ۹۰ درصد غرفه داران این ننایشگاه بومی و اکثریت غرفه ها پوشاک تولیدی هستند.
زیرک یادآور شد: این نمایشگاه تا بیست و ششم شهریورماه جاری از ساعت ۱۰ تا ۲۲ برای بازدید علاقمندان دایر است.
وی گفت: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با شماره های ۱۲۴ یا ۳۳۱۲۵۴۴۴ اتاق اصناف تماس گرفته و یا به بازرسان مستقر در نمایشگاه مراجعه کنند.
معاون بازرگانی سازمان صنعت٬ معدن و تجارت گیلان افزود: نمایشگاه های دیگر تا هفته آینده در شهرستان های یادشده افتتاح می شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.