×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رضا توکلی - رضا توکلی در آی سی یوی بیمارستان بستری شد ! - رضا توکلی

نام رضا توکلی را شاید بسیاری از سریال «او یک فرشته بود» که در نقش روحانی ایفای نقش کرد یا در «زیر زمین» نقش کلاهبردار و یا بارها و بارها در جامه یک پلیس Police بازی‌های درخشانی از او دیدیم، حالا او در یکی از بیمارستان‌های تهران به دلیل عارضه قلبی بستری شده است. این خبر را امیر توکلی فرزند رضا توکلی تأیید کرد.

او در گفتگوی کوتاه، توضیح داد: پدرش بارها و بارها در سر صحنه‌های فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی به علت مشکلات کاری و حتی برخی اوقات گرفتن دستمزدهایی که کارشان به شکایت و مراجع قضایی هم می‌کشید، بالاخره او را از پا انداخت و دچار حمله قلبی شد.

توکلی خاطرنشان کرد: پدرم به علت تشدید مشکل قلبی‌ به سرعت راهی اتاق عمل شد و خدا را شکر عمل ایشان موفقیت‌آمیز بود. پدرم در حال حاضر دوران نقاهت را در بخش آی‌سی‌یو می‌گذراند. با دعای مردم ان‌شاالله او هرچه زودتر برای ادامه فعالیت هنری‌اش به لوکیشن فیلم جدیدش که «گاندو» باشد و دیگر عرصه‌های هنری برخواهد گشت.

همین چند روز پیش با رضا توکلی بازیگر Actor پیشکسوت سینما Cinema و تلویزیون که الان در بستر بیماری است گفتگویی درباره صنف شدن تلویزیون و مشکلات بازیگران و هنرمندان در مواجهه با بی‌تعهدی در عدم پرداخت دستمزدهایشان انجام داد. او تصریح کرد: بارها بابت این بی‌تعهدی برخی از تهیه‌کنندگان متضرر شده‌ام. ایجاد صنف در تلویزیون لازم است به شرط آنکه کسانی در رأس این صنف قرار بگیرند که مورد اعتماد هنرمندان باشند. واقعاً این روزها برایمان سخت است وقتی در پروژه‌ای قرار می‌گیریم و به یک باره بعد از اتمام کار، باید برای گرفتن حق و حقوق‌مان از این اتاق به آن اتاق برویم و آخر هم کسی جوابگوی ما نباشد. این معضلات و مشکلات شاید با تشکیل صنف در تلویزیون حل شود.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.