پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41350 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • خدمات رسانی بیشتر در راه ها نیازمند توجه مسئولان استانی است
    15 دی 1397 - 13:23
    شناسه : 145685
    0

    فرماندار بندر آستارا گفت: نگهداری راه های مواصلاتی این شهرستان و افزایش خدمات راهداران به ویژه در مسیر حیران، نیازمند توجه مسئولان استانی به رفع کاستی ها و تامین اعتبار و نیروی انسانی است.

    پ
    پ

    n83158879 72759019 - خدمات رسانی بیشتر در راه ها نیازمند توجه مسئولان استانی است - آستارا

    یونس رنجکش عصر جمعه در بازدید از جاده حیران آستارا افزود: واحدهای مستقر در جاده ها از آمادگی لازم برای خدمات رسانی در حوادث طبیعی بویژه بارش برف برخوردارند اما خدمات مطلوب نیازمند افزایش امکانات و نیروی انسانی است.

    وی بیان کرد: با توجه به برفگیر بودن بخش های قابل توجهی از مسیرهای کوهستانی و سخت گذر آستارا، تیم های امدادی جمعیت هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده ای، پلیس راه و فوریت های پزشکی در مسیرها مستقر هستند.

    رنجکش اظهار کرد: این شهرستان گردشگرپذیر روزانه حجم زیاد حمل و نقل کالا، صادرات و واردات و تردد خودرو ها را شاهد و نیازمند توسعه زیر ساخت های مربوطه و رعایت استاندارد های آن است.

    فرماندار بندر آستارا ادامه داد: تامین روشنایی، رفع نواقص جاده ای و نصب علایم هشدار در گردنه حیران و مسیرهای کوهستانی ضرورت دارد و هرچند مسئولیت نگهداری بخشی از راه حیران تا تونل ونه بین بر عهده راهداری آستارا نیست، اما به دلیل قرار گرفتن این محدوده در حوزه وظایف قانونی راهداری گیلان، باید به نگهداری و خدمات رسانی در آن توجه بیشتری شود.

    به گفته رمضان دانش سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا ۱۴ دستگاه کامیون برفروب، نمک پاش، گریدر، لودر، بولدوزر و خودروی سبک در راهدارخانه بهارستان و کارگاه ماشین آلات راهداری در داخل شهر مستقر و برای بازگشایی جاده ها در یخبندان، نمک و ماسه ذخیره شده است.

    آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و از ۲۵ کیلومتر راه اصلی، ۱۴۸ کیلومتر راه روستایی و ۱۵ کیلومتر بزرگراه برخوردار است.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.