×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

Poster 768x1086 - برپایی نمایشگاه گروهی عکس خبری «دیده گار» در رشت -

این نمایشگاه با همراهی «مرضیه محمودی» مدیر پایگاه های خبری ۸دی و دیارباران و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت و با تلاش های «عباس عاشوری» دبیر سرویس عکس این پایگاه های خبری برگزار خواهد شد.

نمایشگاه مذکور شامل ۱۵۲ عکس با محوریت موضوعات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگ و هنر، مذهبی و ورزشی در ابعاد ۲۵ در ۳۷سانتیمتر به صورت رنگی به شکل چاپ دیجیتال از ۱۹عکاس می باشد که در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

در قاب نخست نمایشگاه عکس «دیده گار» آمده است: «روزها، هفته ها، ماه ها گذشت و اینک به سال رسید که ما به رسم گردیِ زمین گرد هم آمدیم تا بر دیده بنگاریم روزگار را؛

تا غبار نشسته از تکرار مکررات رخت بر بندد و عادت یک نواختی ها و روزمره گی های زندگی کنار برود، برای دیدن لبخندها، اشک ها و البته حرف هایی ناگفته که شاید گوشی برای شنیده شدن نیابد اما دیده ای برای دیدن چرا!

چشمانمان از دریچه ی دوربین به دنیا باز می شود و حرف ها روی انگشتانمان معنا پیدا می کند.

این مجموعه تلاش عکاسانی است به وقت «دی» و از دیار «باران»، از روز و روزگار این سرزمین تا «دیده گار» شود و به رسم تاریخ بماند.»

هنرمندانی که عکس هایشان در این نمایشگاه دیده خواهد شد عبارتند از : میلاد آدر، علیرضا آذرم، میثم پورجعفری، حسین داداش زاده، مجتبی دولت دوست، امیرحسین زردشت، سیدمحمد شاداب، زینب صبوری، عباس عاشوری، علی عموئی، امین عزتی راد، الهه فلاح، عرفان محمودی، ارسلان محمدنیا، آتنا میرزاخواه، فاطمه نیک رو، مصطفی نظری، سجاد ناطقی، نادر نیک کار.

نمایشگاه مذکور از ۱۵ الی ۲۰دی ۹۷ در دو نوبت صبح و عصر در نگارخانه مارلیک مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت پذیرای علاقمندان به هنر عکاسی خواهد بود.

گفتنی است آئین گشایش این نمایشگاه ساعت ۵ عصر شنبه ۱۵ دی و آئین اختتامیه نیز ۲۰ دی برگزار خواهد شد.

گالری مارلیک در شهر رشت، ابتدای خیابان سعدی ، مجتمع خاتم الانبیا (ص) واقع شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.