×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

رزمندگان سپاه پاسداران تیم ۹ نفره تروریستی گروهک «جیش‌الظلم» وابسته به آمریکا و رژیم آل سعود را در جنوب شرق ایران منهدم کرد.

به گزارش «بامردم»،  واحدهای قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران طی عملیاتی در هفته گذشته در استان سیستان و بلوچستان تیم ۹ نفره اشرار و تروریست‌های مزدور آمریکا و رژیم سعودی را هدف قرار داده و منهدم کردند.

بنابر اخبار واصله از قرارگاه قدس نیروی زمینی، در این عملیات رزمندگان سپاه توانستند علاوه بر به هلاکت رساندن سرکرده این تیم ۳ نفر دیگر از اشرار را معدوم و دستکم ۲ نفر دیگر از آنها را زخمی کنند.

در این عملیات که در مناطق مرزی کوهک سراوان انجام شد، علاوه بر انهدام کامل تیم تروریستی  گروهک «جیش‌الظلم» ( این گروهک خود را جیش العدل نام گذارده اند)، مقادیر زیادی سلاح، مهمات، بیسیم، دوربین‌های دید در شب و ۳ دستگاه خودروی تویوتا مجهز به سامانه‌های پیشرفته اهدایی کشورهای مرتجع و معاند منطقه به غنیمت گرفته شد.

انهدام یک تیم تروریستی در سراوان +(تصاویر)

جیش‌الظلم گروهک تروریستی تندروی سلفی‌مذهب و بلوچ است که با نظام جمهوری اسلامی ایران به مبارزه مسلحانه می‌پردازد و مرکز آن در بلوچستان پاکستان و مورد حمکایت آمریکا وعربستان است.

این گروهک بعد از نابودی گروهک جندالله با سازمان‌دهی تشکیلاتی‌تر برخی اعضای آن شروع به فعالیت و اعلام موجودی کرد.

سرکردگی این گروهک را صلاح‌الدین فاروقی از ساکنان راسک بلوچستان پاکستان به عهده دارد.

در کارنامه خفت‌بار این گروهک می‌توان به شهید کردن ۱۴ مأمور مرزبانی که ۱۲ نفر آن‌ها سرباز بودند، ربودن ۵ مرزبان و به شهادت رساندن جمشید دانایی فر و شهادت ۸ مرزبان ایرانی دیگر اشاره کرد.

انهدام یک تیم تروریستی در سراوان +(تصاویر)

این گروهک تروریستی با آموزه‌های سلفی و باورهای وهابی خود از جمله حامیان سلفی‌های معارض در جنگ سوریه است و یکی از دلایل اقدامات تروریستی خود علیه جمهوری اسلامی ایران را حمایت از تکفیری های سوری و تروریست های معارض دولت سوریه اعلام کرده است.

این گروهک خود را مدافع حقوق اقلیت سنی بلوچستان ایران و مخالف حمایت ایران از حکومت سوریه است.

انهدام یک تیم تروریستی در سراوان +(تصاویر)

گروهک تروریستی “جیش العدل” بعد از نابودی جندالله تشکیل شد، اعضای این گروهک به سرکردگی “صلاح الدین فاروقی” در چند سال اخیر اقدامات تروریستی متعددی علیه هم میهنانمان انجام داده‌اند؛ در کارنامه خفت‌بار این گروه می‌توان اشاره‌کرده به، به شهادت رساندن ۱۴ مأمور مرزبانی که ۱۲ نفر از آن‌ها سرباز وظیفه بوده‌اند، ربودن ۵ مرزبان و به شهادت رساندن جمشید دانایی فر، شهادت ۸ مرزبان ایرانی ازجمله اعمال خفت‌بار تروریست‌های جیش العدل بوده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.