پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41446 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • سارقان بانک ملت آستانه اشرفیه دستگیر شدند
    22 شهریور 1395 - 11:51
    شناسه : 14587
    0

    معاون اجتماعی پلیس استان گیلان از دستگیری سارقان بانک ملت شعبه روستای دستک بندر کیاشهر آستانه اشرفیه در این شهرستان خبر داد. به گزارش «بامردم»، سرهنگ”محمدرضا جعفری خیرخواه” با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام سرقت بانک ملت روستای دستک بندرکیاشهر آستانه اشرفیه در ۱۸ شهریور ماه سالجاری، کارآگاهان آگاهی شهرستان آستانه اشرفیه دستگیری […]

    پ
    پ

    %d9%85%d8%ad%d9%85%d8%af%d8%b1%d8%b6%d8%a7-%d8%ac%d8%b9%d9%81%d8%b1%db%8c-%d8%ae%db%8c%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%87

    معاون اجتماعی پلیس استان گیلان از دستگیری سارقان بانک ملت شعبه روستای دستک بندر کیاشهر آستانه اشرفیه در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، سرهنگ”محمدرضا جعفری خیرخواه” با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام سرقت بانک ملت روستای دستک بندرکیاشهر آستانه اشرفیه در ۱۸ شهریور ماه سالجاری، کارآگاهان آگاهی شهرستان آستانه اشرفیه دستگیری سارقان را در دستور کار خودقرار داده و موفق به شناسایی سارقان شدند.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه هر دو سارق با اقدام ضربتی پلیس دستگیر شدند،افزود: یکی از سارقان ۳۳ ساله اهل و ساکن یکی از استان های همجوار جنوبی و دیگری نیز ۳۳ ساله اهل و ساکن یکی از شهرستان های استان گیلان میباشد.

    وی با بیان اینکه سارقان با یک دستگاه موتورسیکلت سرقت را مرتکب و با یک دستگاه پیکان وانت که در محل دیگری پارک شده بود، متواری شده بودند،بیان داشت: کل مبلغ سرقت شده توسط کارآگاهان کشف شده است.

    معاون اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینکه سارقان در ساعت ۴ بامداد روز جاری یکی در آستانه اشرفیه و دیگری در لاهیجان در حالی که در خواب بودند در مخفیگاهشان دستگیر شدند، اظهار داشت: متهمان به سرقت اعتراف و کلیه مراحل سرقت را در صحنه تشریح کرده اند.

    انتهای خبر/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.