پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کاهش ابر و افزایش نسبی دما در گیلان از فردا
    22 شهریور 1395 - 14:28
    شناسه : 14591
    0

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، از کاهش ابر و افزایش نسبی دما در استان از فردا (سه شنبه) خبر داد. به گزارش «بامردم»، مازیار غلامی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده وجود جریانات ناپایدار در منطقه است که بر این اساس شرایط […]

    پ
    پ

    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، از کاهش ابر و افزایش نسبی دما در استان از فردا (سه شنبه) خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، مازیار غلامی روز دوشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده وجود جریانات ناپایدار در منطقه است که بر این اساس شرایط برای وزش باد، در بعضی ساعت ها بارندگی و احتمال رعد و برق مهیاست.

    وی ادامه داد: از فردا بتدریج کاهش ابر و افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.
    غلامی آسمان امروز گیلان را ابری، در بعضی ساعت ها بارندگی، کاهش نسبی دما، احتمال رعد و برق، گاهی وزش باد، در ارتفاعات جنوبی قسمتی ابری تا نیمه ابری عنوان و برای فردا نیز آسمان را قسمتی ابری تا ابری با احتمال بارش پراکنده، بتدریج با کاهش ابر پیش بینی کرد.
    وی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با 29 درجه سلسیوس مربوط به رشت و کمینه دما را با 14 درجه سلسیوس مربوط به جیرنده عنوان کرد.
    وی گفت: کمینه دمای رشت نیز در شبانه روز گذشته 23 درجه سلسیوس ثبت شده است.
    سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان همچنین بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته را با 27.8 میلیمتر مربوط به آستارا و پس از آن 27 میلیمتر مربوط به تالش ذکر کرد.

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.