سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41244 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • طبق اظهارات وزیر اطلاعات اسماعیل‌ بخشی در دوران بازداشت شکنجه نشده است
    19 دی 1397 - 15:31
    شناسه : 145914
    0

    سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: طبق توضیحات وزیر اطلاعات به هیچ وجه اسماعیل بخشی کارگر کارخانه نیشکر هفت تپه شکنجه نشده است.

    پ
    پ

    اسماعیل‌ بخشی - طبق اظهارات وزیر اطلاعات اسماعیل‌ بخشی در دوران بازداشت شکنجه نشده است -

    علی نجفی خوشرودی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، در تشریح نشست عصر امروز این کمیسیون، گفت: در این جلسه سید محمود علوی وزیر اطلاعات و همکارانش برای بررسی ادعاهای اسماعیل بخشی مبنی بر شکنجه در دوران بازداشت، حضور یافتند.

    وی افزود: وزیر اطلاعات و مدیران وزارت اطلاعات ضمن ارائه گزارشی از روند و اقداماتی که منجر به بازداشت و دستگیری آقای بخشی شد تاکید کردند که به هیچ وجه این فرد در دوران بازداشت وزارت اطلاعات شکنجه نشده است.

    نماینده مردم بابل در مجلس افزود: وزیر اطلاعات تاکید کرد که کار اطلاعاتی با قاطعیت و در عین حال با حفظ حرمت افراد انجام می‌شود.

    سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس تصریح کرد:در این جلسه اعضای کمیسیون بر ضرورت تفکیک اقدامات ضد امنیتی با پیگیری مطالبات صنفی اهتمام به رفع زمینه‌های پیدایش نارضایتی اجتماعی از طریق کاهش مشکلات کارگران و ضرورت تنویر افکار عمومی تاکید کردند.

    نجفی خوشرودی اضافه کرد: در بخش دیگری از جلسه وزیر دفاع و معاونانش حضور پیدا کردند و گزارشی از بودجه وزارت دفاع در سال‌های ۹۶ و ۹۷ را ارائه کردند و وضعیت بودجه این وزارتخانه در سال آینده مورد بررسی قرار گرفت.

    وی افزود: در این جلسه اعضای کمیسیون بر ضرورت تقویت بنیه دفاعی کشور و اهتمام ویژه به معیشت کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح تاکید کرد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.