شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • نامه دختر ۱۹ ساله به پسر مورد علاقه خود قبل از مرگ
    22 شهریور 1395 - 14:40
    شناسه : 14594
    0

    دختر ۱۹ ساله نوشهری قبل از مرگ خود نامه ای به پسر مورد علاقه خود می نویسد به گزارش «بامردم»، با کشف جسد حلق آویز دختر جوان ۱۹ ساله در یکی از آرایشگاه های زنانه منطقه فردوسی این شهرستان اکیپی از کارآگاهان امور جنایی و ماموران کلانتری ۱۱ به همراه متخصصان پزشکی قانونی در صحنه […]

    پ
    پ

    دختر ۱۹ ساله نوشهری قبل از مرگ خود نامه ای به پسر مورد علاقه خود می نویسد

    به گزارش «بامردم»، با کشف جسد حلق آویز دختر جوان ۱۹ ساله در یکی از آرایشگاه های زنانه منطقه فردوسی این شهرستان اکیپی از کارآگاهان امور جنایی و ماموران کلانتری ۱۱ به همراه متخصصان پزشکی قانونی در صحنه جرم حضور یافتند.

    پس از کشف جسد تا روشن شدن قضیه مکان صنفی پلمپ شد با بررسی های اولیه، پیدا شدن نامه  تلاش ماموران پلیس آگاهی و شگردهای فنی یک نفر در این رابطه شناسایی و بازداشت شد.

    پسر جوان تا انجام تحقیقات تکمیلی بازداشت و تحقیقات از سوی ماموران آگاهی نوشهر ادامه دارد.
    به دلیل آنکه مرگ مشکوک به قتل یا خودکشی بود، به دستور قاضی کشیک امور جنایی، جسد جهت تعیین علت اصلی فوت و زمان و چگونگی نحوه دقیق مرگ به سردخانه پزشکی قانونی نوشهر انتقال یافت.

    در همین حال یک منبع آگاه در این باره گفت: ۱۵ و ۳۰ دقیقه عصر بود که جسد قربانی حادثه را پیدا کردند.

    گویا این دختر در غیاب صاحب آرایشگاه کارهای آنجا را انجام می داده و با پسری جوان در ارتباط بوده است علی رغم اینکه در گذشته قرار گذاشته بودند با هم ازدواج کنند، ‌پسر او را طرد کرده بود.

    بنا بر گفته های این منبع آگاه، گویا ساعتی قبل از پیدا شدن جسد، دختر جوان اس ام اسی برای پسر می فرستد و در آن پیامک از او می خواهد که زود خودش را به آرایشگاه برساند ولی قبل از اینکه وارد آرایشگاه شود نامه ای را در کنار در ورودی گذاشته آن را بخواند.

    پسر جوان نگران شده و به سرعت خود را به محل آرایشگاه رسانده وقتی نامه را خوانده دیده که در نامه به موضوع خودکشی اشاره شده بنا براین به سرعت داخل رفته و با پیکر حلق آویز شده دختر آرایشگر روبرو شده است.

    بر همین اساس پزشکان قانونی نیز اعلام کرده اند که مرگ بر اثر شکسته شدن گردن دختر جوان بصورت آنی رخ داده است.

    اطلاعات تکمیلی پس از بررسی و تحقیقات پلیس آگاهی اعلام می شود.

    انتهای خبر/

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.