×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 8 خبر

مهندس ظهیری مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان (3)

مدیرعامل شرکت گاز گیلان از عملیات اجرایی ۳ هزار کیلومتر شبکه‌گذاری و نصب ۹۸ هزار انشعاب گاز در این استان خبر داد.

به گزارش «بامردم»، جمشید ظهیری با اشاره به اینکه گازرسانی به ۱۰۰ هزار خانوار روستایی گیلان در فاصله زمانی دو سال هدف‌گذاری شده است اظهار کرد: گازرسانی مذکور تعداد ۷۰۰ روستا و ۹۸ درصد از جامعه هدف روستایی را در بر می‌گیرد.

وی، دستیابی به هدف‌گذاری مذکور را نیازمند تغییرات بنیادین در ساختار و آرایش نیروها عنوان کرد و افزود: تیر ماه سال گذشته عملیات اجرایی ۳ هزار کیلومتر شبکه‌گذاری و نصب ۹۸ هزار انشعاب گاز در روستای «شیرجوپشت» لاهیجان آغاز شده است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با بیان اینکه بیش از یک‌ سال از عملیات اجرایی طرح گازرسانی به روستاهای استان گذشته است، تصریح کرد: هفته دولت امسال گازرسانی به ۵۸۰ روستای استان افتتاح شده است.

ظهیری از لوله‌گذاری ۲ هزار و ۶۰۰ کیلومتر برای گازرسانی به روستاهای مذکور در گیلان خبر داد و بیان کرد: ۶۵ هزار انشعاب برای زیر پوشش قرار دادن ۷۰ هزار نفر از خانوارهای روستایی در استان انجام شده است.

وی، اجرای بند «ق» قانون بودجه کشور را تحولی در گازرسانی به روستاها عنوان کرد و گفت: سال ۹۳ با تدبیر وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران و همچنین همراهی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به منظور جایگزینی گاز با دیگر فرآورده‌های نفتی طرحی با نام بند «ق» در تبصره قانون بودجه به تصویب رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به اینکه اجرای طرح مذکور سبب توسعه گازرسانی به روستاها شده است، خاطرنشان کرد: گازرسانی به روستا با تقاضای مردم انجام شده است.

ظهیری به قابلیت‌ها و امکانات جغرافیایی و فنی در گازرسانی به نقاط مختلف گیلان اشاره کرد و یادآور شد: تراکم و نزدیکی روستاها به همراه وجود خطوط تغذیه مناسب بین شهرها از نقاط قوت گازرسانی در استان است.

وی با بیان اینکه شرکت گاز گیلان تمام امکانات خود را برای گازرسانی به روستاهای استان بسیج کرده است، اظهار کرد: کارگروه بند «ق» با ریاست حجت شعبانپور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان و عضویت سازمان‌های مربوطه در استان تشکیل شده است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان به برخورداری ۶۸ درصدی روستائیان از گاز در سال ۹۳ در استان اشاره کرد و افزود: بهمن ماه سال گذشته برخورداری روستائیان از گاز به ۸۵ درصد ارتقا پیدا کرده است.

ظهیری با اشاره به اینکه گازرسانی به روستاهای گیلان در هفته دولت امسال به ۹۲ درصد رسیده است، بیان کرد: تا پایان امسال بهره‌مندی روستائیان از گاز به ۹۵ درصد می‌رسد.

وی، گازرسانی به ۲۸۸ روستا را از اقدام‌های شرکت گاز گیلان در سال ۹۴ خواند و تصریح کرد: هفته دولت امسال گازرسانی به ۲۰۰ روستای استان افتتاح شده است.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان به گازرسانی به روستای «تله‌خان» همزمان با هفته دولت در آستارا اشاره کرد و گفت: در روستای مذکور ۲۳ خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند.

ظهیری با اشاره به گازرسانی به ۱۰ روستای آستانه‌اشرفیه در هفته دولت امسال، خاطرنشان کرد: تعداد یک‌هزار و ۳۷۷ خانوار روستایی از نعمت گاز برخوردار شدند ضمن اینکه همزمان به ۱۱ روستای املش گازرسانی شده است.

به گفته وی، هفته دولت امسال در مجموع به ۱۹ هزار و ۷۶۳ خانوار روستایی گیلان با یک‌هزار ۱۲۸ کیلومتر شبکه‌گذاری گازرسانی شده است./فارس

انتهای پیام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.