×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

برگزاری اولین دوره مسابقات شطرنج رشت 13 - مسابقات شطرنج قهرمانی لیگ گیلان برگزار شد - شطرنج

در جریان این رقابت ها و در بازی های برگزار شده ، تیم شطرنج باشگاه نوین رشت با نتیجه سه و نیم بر نیم برابر سازمان نظام مهندسی گیلان به برتری رسید و تیم هیات شطرنج سیاهکل با نتیجه سه بر یک لوازم خانگی پارس خزر را مغلوب کرد.

در سایر دیدارهای برگزار شده نیز مسابقه تیم های شطرنج فروشگاه بزرگ رایی خمام و هیات شطرنج لنگرود با نتیجه مساوی ۲ بر ۲ خاتمه یافت و تیم هیات شطرنج تالش با نتیجه سه بر یک تیم شرکت توزیع برق گیلان را شکست داد.

همچنین تیم کانون وکلای دادگستری گیلان که در صدر جدول این رقابت ها قرار داشت، با نتیجه سه بر یک اتحاد رشت را مغلوب کرد تا همچنان به روند صدرنشینی خود ادامه دهد و تیم باشگاه کیش با نتیجه دو و نیم بر یک و نیم، باشگاه پیشگامان قلعه (ب) را مغلوب کرد.

در دیگر بازی های برگزار شده از هفته هفتم این رقابت ها نیز تیم های شطرنج دبیرستان خوارزمی بندرانزلی و باشگاه پیشگامان قلعه (الف) با نتیجه مشابه سه بر یک به ترتیب برابر تیم های شطرنج بازرگانی خوشگو انزلی و بانک سپه پیروز شدند.

در جدول رده بندی این رقابت ها و تا پایان هفته هفتم، تیم کانون وکلای دادگستری گیلان در صدر جدول قرار دارد، تیم شطرنج لوازم خانگی پارس خزر دوم است و تیم هیات شطرنج تالش در رتبه سوم قرار دارد.

در رقابت های شطرنج لیگ دسته اول باشگاه های استان گیلان، ۱۶ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و متمرکز در تالار شطرنج مهد اندیشه رشت با هم به رقابت می پردازند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.