×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

شهرداری لنگرود - شهرداری لنگرود پیشگام در نهضت آسفالت و جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی - با مردم

به گزارش «بامردم»، صحبت از جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در شهر لنگرود که می‌شود شاید خیلی‌ها یاد بارش سیل‌آسای باران در مهرماه سال جاری و حواشی آن بیافتند.

همواره یکی از مشکلات دیرینه شهر لنگرود آب‌گرفتگی سطح خیابان و دفع آب‌های سطحی بود و این آب‌گرفتگی مشکلات فراوانی را برای شهروندان و همچنین کارکنان خدوم شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی جهت رفع آن‌ها ایجاد می‌کرد.

لوله‌گذاری و هدایت آب‌های سطحی خیابان امام خمینی به طول ۷۰۰متر ازجمله پروژه‌های شاخصی بود که برای رفع مشکل دیرینه شهروندان لنگرود در اواسط اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز و اوایل دی‌ماه امسال فاز اول آن بااعتبار و هزینه کرد ۷۰۲ میلیون تومان به پایان رسید تا شهردار جوان لنگرود ضمن عمل به وعده‌های خود در این رابطه، در این پروژه پیشگام شود.

در کنار پروژه‌های مربوط به لوله‌گذاری و هدایت آب‌های سطحی، آسفالت ۳۵ هزار مترمربع از خیابان‌های سطح شهر بااعتبار دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از دیگر کارهای انجام‌شده شهرداری است که البته این کار ادامه دارد و قرار است ۶۰ هزار مترمربع دیگر ازجمله ورودی جاده سالکویه، کوچه رجایی ۹، انزلی محله، میدان‌مادر و … بااعتباری بالغ‌بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انجام شود‌.

همه این پروژه‌های عمرانی در شرایطی اجراشده و یا خواهند شد که بسیاری از دستگاه‌های اجرایی در هزینه کرد های روتین و روزمره خود نیز با مشکلات فراوانی مواجه هستند اما این مشکلات با توجه پتانسیل، پشتکار و برنامه‌ریزی شهردار جوان لنگرود جلودار خدمت به شهروندان نشده است چراکه همواره مدیریت و صرفه‌جویی هزینه‌ها را می‌توان در برنامه‌ریزی‌های مدیری شهری لنگرود مشاهده کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.