شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • یک بی آبرویی بزرگ دیگر در شهرداری ! + جزییات
    23 دی 1397 - 11:43
    شناسه : 146111
    0

    عتباتی گفت: در پی کشف فساد در سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری استان اردبیل مدیرعامل و دو نفر از پرسنل این مجموعه دستگیر و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

    پ
    پ

    عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل - یک بی آبرویی بزرگ دیگر در شهرداری ! + جزییات - بی آبرویی

    ناصر عتباتی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از کشف فساد در سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اردبیل خبرداد. وی گفت: در این رابطه مدیرعامل و ۲ نفر از پرسنل این مجموعه دستگیر و تعدادی از پیمانکاران نیز تحت تعقیب قرار گرفتند.

    به گفته دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل، فاکتور سازی، تبانی، دریافت رشوه و پورسانت و تضییع حقوق بیت المال از اتهامات اصلی این افراد است. عتباتی با توجه به کشف فساد چند صد میلیون تومانی در مرکز وصول درآمدهای مجتمع تفریحی شورابیل طی هفته های اخیر و بازداشت متهم، با هشدار به مراجع نظارتی بر مجموعه های مدیریت شهری تاکید کرد: در موارد کشف فساد در ادارات دولتی و مجموعه مدیریت شهری، مراجع نظارتی که کم کاری کرده اند نیز تحت تعقیب قضایی قرار می گیرند. دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل خاطرنشان کرد: یکی از وظایف شورای شهر به عنوان منتخبین مردم نظارت دقیق بر عملکرد شهرداری ها و زیر مجموعه آنان است که این مهم باید به طور جدی در نظر گرفته شود.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.