×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

Image from iOS 1024x576 - دستور وزیر رفاه درباره رفتار غیرانسانی با دو کودک کار / بازداشت عامل کودک آزاری در کرمان -

این در حالیست که شهردار کرمان نیز دستور پیگیری موضوع اذیت دو کودک را صادر کرده است و عنوان کرده که شهرداری کرمان این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

فیلم منتشر شده در فضای مجازی با محتوای اینکه یک کارمند ظاهرا شهرداری دو کودک کار که مشغول گل‌فروشی بودن را گرفته و شرط آزاد شدنشان را خوردن گل‌هایشان (گل نرگس) می‌کند و کودکان را مجبور به خوردن ساق و گلبرگ‌ها می‌کند، جالب اینجاست که از آنها فیلم می‌گیرد و در شبکه‌ها منتشر می‌کند.

“مهران عالم‌زاده” در گفت‌و‌گویی، با ابراز تاسف از این واقعه گفت: این فرد خاطی کارمند یا کارگر شهرداری نبوده است.

وی از اخراج این فرد خاطی خبر داد و ادامه داد: این فرد کارمند یکی از شرکت‌های پیمانکاری خدماتی سازمان همیاری شهرداری می‌باشد.

شهردار کرمان بیان کرد: به دنبال پیدا کردن دو کودک کاری که مورد اذیت و آزار قرار گرفته‌اند هستیم تا از آنها دلجوی کنیم.

بازداشت عامل کودک آزاری در کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در خصوص آخرین جزئیات کلیپ کودک آزاری منتشر شده در فضای مجازی که در آن مامور شهرداری کودکان کاری که گل می‌فروختند را مجبور می‌کند گل‌ها را بخورند، گفت: به عنوان مدعی‌العموم به موضوع ورود کرده‌ایم، متهم اصلی بازداشت شده و سایر متهمان تحت تعقیب قضائی قرار گرفته‌اند.

“دادخدا سالاری” در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به مشاهده و رصد فیلمی در فضای مجازی توسط معاونت امور فضای مجازی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان با موضوع کودک آزاری، بلافاصله از سوی معاونت مربوطه اعلام جرم شد.

این مقام ارشد قضائی در استان کرمان اعلام کرد: علیرغم عدم طرح شکایت از سوی افراد، به عنوان مدعی العموم و به دلیل وقوع کودک آزاری و تخلف از مفاد قانونی و ارتکاب جرم، علیه مسئولان ذیربط اعلام جرم و در این رابطه پرونده‌ای، از جنبه عمومی اعلام جرم و متهم اصلی دستگیر و هم اکنون در بازداشت است.

سالاری تصریح کرد: کلیه افرادی که در این رابطه کوتاهی، قصور و جرمی انجام داده‌اند تحت تعقیب قضائی قرار خواهند گرفت.

دادستان کرمان بیان کرد: فضای مجازی به صورت مستمر و شبانه روزی کنترل و رصد می‌شود و در صورت وقوع جرم اقدامات مقتضی در جهت مقابله با جرائم انجام خواهد گرفت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.