جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ابد و یک روز «ایستاده» در غبار سینمای ایران + تصاویر
    23 شهریور 1395 - 7:50
    شناسه : 14619
    0

    هجدهمین جشن خانه سینما دوشنبه شب ۲۲ شهریور در میدان مشق تهران با اعلام نام برندگان خاتمه یافت. به گزارش «بامردم»، از میدان مشق تهران، هجدهمین جشن خانه سینما با حضور اقشار و اصناف مختلف سینمایی و چهره های مطرح فرهنگی و هنری برای انتخاب برترین های سینمایی سال برگزار شد. در آغاز برنامه پس از […]

    پ
    پ

    هجدهمین جشن خانه سینما دوشنبه شب ۲۲ شهریور در میدان مشق تهران با اعلام نام برندگان خاتمه یافت.

    به گزارش «بامردم»، از میدان مشق تهران، هجدهمین جشن خانه سینما با حضور اقشار و اصناف مختلف سینمایی و چهره های مطرح فرهنگی و هنری برای انتخاب برترین های سینمایی سال برگزار شد.
    در آغاز برنامه پس از اجرای موسیقی توسط گروه پالت، دبیر خانه سینما اظهار کرد: امسال در برگزاری جشن ملی سینمای ایران گامی بزرگ و متفاوت برداشته شد.
    کمال تبریزی افزود: حرکت اولیه اخذ تعداد آرای تخصصی از تعداد بیشتری از خانواده سینما و همراهی چهره های شاخص از بخش های دیگر هنری، اجتماعی و سیاسی که در مجموع تعداد آنان به ۴۵۱ داور برگزیده رسید.
    کارگردان فیلم یک تکه نان ادامه داد: امسال در شورای سیاستگذاری جشن خانه سینما برای اولین بار تصمیم گرفته شد نامزدهای بهترین فیلم و رشته های تخصصی دیگر با آرای همان صنف یعنی شورای عالی تهیه کنندگان تعیین شود.
    تبریزی تاکید کرد: با افتخار اعلام می کنم نزدیکی آرای دو صنف تهیه کننده در خانه سینما و کارگردانان در گزینش بهترین ها، نشان از بلوغ فکری و همداستانی در مسیر آینده سینمای ملی ایران دارد.
    سازنده فیلم امکان مینا یادآور شد: افزایش تعداد داوران نشان داد که میزان عدالت در انتخاب برگزیدگان نسبتا بیشتر و نزدیک شدن به رای اکثریت در مورد بهترین ها رضایت عمومی بیشتری را از نتیجه به دنبال دارد؛ به نحوی که تعداد امتیاز نامزدهای هر رشته در انتخاب بهترین به قدری نزدیک بود که گاهی به اصطلاح نیاز به ویدیو چک حس می شد.
    وی گفت: بنابراین در جشن امسال خانه سینما برای این که در مجالی بیشتر و بهتر همه آثار سال دیده شوند، تصمیم گرفته شد دبیرخانه ای دایمی برای این جشن تشکیل و آیین نامه ای جامع دراین باره تدوین شود.
    برگزیده ها به شرح زیر اعلام شد:
    * جلوه های ویژه میدانی
    ایمان کرمیان برای فیلم ایستاده در غبار
    * عکس
    محمد بدرلو برای فیلم اعترافات ذهن خطرناک من
    * چهره پردازی
    شهرام خلج برای فیلم ایستاده در غبار
    * طراحی لباس
    غزاله معتمد برای فیلم ابد و یک روز
    * صداگذاری
    آرش قاسمی برای فیلم خشم و هیاهو
    * صدابرداری
    حمید میرشکاری برای فیلم ابد و یک روز
    * طراحی صحنه
    امیرحسین قدسی برای فیلم اژدها وارد می شود
    * جلوه های بصری
    هادی اسلامی برای فیلم بادیگارد
    *موسیقی متن
    کارن همایونفر برای فیلم بادیگارد
    * تدوین
    بهرام دهقانی برای فیلم ابد و یک روز
    * فیلمبرداری
    هومن به منش برای فیلم اژدها وارد می شود
    * بازیگر مکمل مرد
    نوید محمدزاده برای فیلم ابد و یک روز
    *بازیگر مکمل زن
    فرشته صدر عرفایی برای فیلم کوچه بی نام
    * بازیگر نقش اول مرد
    پیمان معادی برای فیلم ابد و یک روز
    *بازیگر نقش اول زن
    باران کوثری برای فیلم کوچه بی نام
    * فیلمنامه
    سعید روستایی برای فیلم ابد و یک روز
    * کارگردانی
    سعید روستایی برای فیلم ابد و یک روز
    * فیلم
    حبیب والی نژاد برای فیلم ایستاده در غبار
    در پایان تعدادی از هنرمندان روی صحنه ، آهنگ ای ایران ای سرای امید استاد شجریان را همخوانی کردند
    جشن خانه سینما با هدف انتخاب فیلم برتر سال توسط خود هنرمندان سینما هر سال برگزار می شود. بنیان داوری در این جشن این است که اعضای هر صنف، بهترین های رشته خود را انتخاب کنند و از این نظر برخی آن را اسکار ایران می دانند.

    تصاویر کسانی که در جشن خانه سینما جایزه گرفتند، پیمان معادی تصاویر کسانی که در جشن خانه سینما جایزه گرفتند،نوید محمدزاده تصاویر کسانی که در جشن خانه سینما جایزه گرفتند،رامبد جوان تصاویر کسانی که در جشن خانه سینما جایزه گرفتند،بابک حمیدیان، مینا ساداتی تصاویر کسانی که در جشن خانه سینما جایزه گرفتند ، هانیه توسلی و رضا عطاران تصاویر کسانی که در جشن خانه سینما جایزه گرفتند،پیمان معادی و نوید محمدزاده تصاویر کسانی که در جشن خانه سینما جایزه گرفتند،سعید روستایی تصاویر کسانی که در جشن خانه سینما جایزه گرفتند،باران کوثری تصاویر کسانی که در جشن خانه سینما جایزه گرفتند ، افسانه بایگان، علی دهکردی تصاویر کسانی که در جشن خانه سینما جایزه گرفتند ، مریلا زارعی و امین تارخ تصاویر کسانی که در جشن خانه سینما جایزه گرفتند ، نیکی کریمی و فرشته صدر عرفایی تصاویر کسانی که در جشن خانه سینما جایزه گرفتند ، سیمین معتمد آریا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.