سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • امیدواری به مصرف روز افزون کالای ایرانی و گیلانی
    23 شهریور 1395 - 11:27
    شناسه : 14640
    0

    مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت : امیدوارم شرایط به شکلی پیش برود که شاهد مصرف روز افزون کالای ایرانی و گیلانی باشیم آنهم در جهت ایجاد اشتغال برای جوانان و رفع دغدغه های صنعتگران به ویژه در استان . به گزارش «بامردم»، طهمورث لاهوتی اشکوری در نشست با مدیر سروش صدا و سیمای […]

    پ
    پ

    img_20160913_085802

    مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان گفت : امیدوارم شرایط به شکلی پیش برود که شاهد مصرف روز افزون کالای ایرانی و گیلانی باشیم آنهم در جهت ایجاد اشتغال برای جوانان و رفع دغدغه های صنعتگران به ویژه در استان .

    به گزارش «بامردم»، طهمورث لاهوتی اشکوری در نشست با مدیر سروش صدا و سیمای مرکز گیلان گفت : امروز ما در جهانی زندگی میکنیم که رسانه های همگانی ، روزنامه ها ، مجلات ، سینما و تلویزیون نقش کلیدی و مهمی را دارند .

    مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت : با توجه به توسعه روز افزون تجارت ، تبلیغات به عنوان یکی از اساسی ترین ابزارهای آن اهمیت بسیار یافته است . هرچند تبلیغات موضوعی تازه نیست اهمیت آن به جایی رسیده است که تصور تجارت جدای از تبلیغات با شیوه مدرن غیر ممکن است .

    وی در ادامه افزود : رسانه ها به خصوص رادیو و تلویزیون نقش تسریع کننده ای را دارند و در همین راستا ، صدا و سیمای مرکز گیلان میتواند حامی بزرگی برای واحد های صنعتی در ایجاد بازار داخلی و رونق بخشی به آن باشد .

    رئیس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت : رسانه ها در شرایط کنونی یکی از مهمترین دستاوردهای پیشرفت بشری و یکی از با ارزشترین وسایل آگاهی رسانی همگانی هستند که پیوسته و با سرعت بالایی به دلیل جایگاه و اهمیت کلیدی و مطابق نیازمندی متقاضیان در حال گسترش و فراگیری اند .

    وی در پایان بیان داشت : امیدوارم شرایط به شکلی پیش برود که شاهد مصرف روز افزون کالای ایرانی و گیلانی باشیم آنهم در جهت ایجاد اشتغال برای جوانان و رفع دغدغه های صنعتگران به ویژه در استان .

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.