×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

whnrنماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه کار شورای شهر رشت در به سرانجام نرسیدن جلسات انتخاب هیأت رئیسه افتضاح است، گفت: هیچ شهری اینطور نیست که وقتی اعضای شورا یک رییس می خواهند انتخاب کنند تا مرز انحلال پیش رفته باشند.

به گزارش «بامردم»، محمد صادق حسنی جوریابی با ابراز نارضایتی از به حد نصاب نرسیدن جلسات شورا، اظهارکرد: رشت از لحاظ برخورداری از اساتید دانشگاهی و دانشمندان برجسته حرف اول را می زند و این در حالی است که شورای شهر رشت درگیر اختلافات است.

اعضای شورا در انتخابات هیأت رئیسه تا مرز انحلال پیش رفتند

وی با بیان اینکه شهر یک تا دو ماه درگیر اختلافات شورا و شهرداری بود، افزود: الان مسئله شهرداری حل شده است اماخود اعضای شورای شهر رشت نمی توانند با هم هماهنگ شوند و در حد انحلال شورا پیش می روند.

نماینده مردم رشت در مجلس با تاکید براینکه از دست بنده هم در مورد مصاحبه درباره وضعیت شورا ناراحت می شوند، ابراز کرد: مصاحبه برعلیه بنده می کنند و هر چی از دهانشان بیرون می آید می گویند ولی من واکنش نشان نمی دهم.

کار شورای شهر رشت افتضاح است

حسنی با اشاره به این نکته که کار شورای شهر رشت افتضاح است، تصریح کرد: هیچ شهری اینطور نیست که وقتی اعضای شورا یک رییس می خواهند انتخاب کنند تا مرز انحلال شورا پیش رفته باشند.

حسنی با بیان اینکه رک می گویم واقعا اوضاع به هم ریخته است، اضافه کرد: تنها به جان هم افتاده و درگیری داخلی ایجاد کرده اند و سرگرم کار خودشان هستند و هدف فراموش شده است.

شورا اگر بخواهد افکار عمومی را درگیرکند، نباشد بهتر است

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس با طرح این سوال که شورای شهر چرا بوجود آمده است؟ گفت: آنها از فلسفه و هدف شورا دور شده اند و شورای شهر اگر بخواهد افکار عمومی را درگیر کند نباشد بهتر است  .

حسنی در خاتمه اظهار کرد: واقعا از وضعیت شورای اسلامی شهر رشت راضی نیستم.

کاسپین

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.