×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سیدجلال سیدمحمدی 1 - اتحاد و هم افزایی بین مسئولان و مردم تقویت شود -

سیدجلال سیدمحمدی عصر یکشنبه در مراسم معارفه بخشدار مرکزی فومن با تأکید بر لزوم تقویت تعامل بین دستگاه ها ، فضای فعلی کشور را نیازمند انسجام دانست و ادامه داد: رشد و بالندگی کشور در سایه اتحاد و تلاش همگانی برای اعتلای ایران بدست می آید.

وی افزود: امروز به شدت دشمنان به دنبال ایجاد شکاف و ناامیدی بین مردم و مسئولان نظام هستند و در آستانه چهل سالگی انقلاب باید روزهای خوشی را برای مردم رقم بزنیم و این نیازمند هم افزایی تمام قواست.

سیدمحمدی با برشمردن برخی ویژگی‌های دولتمردان ، یکی از این ویژگی ها را مدیریت همراه با تدبیر خواند و اضافه کرد: تقویت امیدواری، پویایی و حرکت در جامعه یکی از مهمترین وظایف مدیران امروز است و این نیازمند آن است که مدیران با مردم همراه بوده، با آنان شفاف باشند و بین آنها زندگی کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان تصریح کرد: در فضای فعلی مدیران ما با کمترین امکانات و منابع مالی به صورت جهادی در حال فعالیت هستند و بیشترین بهره وری را از کمترین اعتبارات و امکانات داشته اند.

سیدمحمدی با یادآوری درآمدهای دولت های پیشین اظهار کرد: چه بهتر که امکانات و ظرفیت های ارائه شده با بیان خوبی به مردم گفته شود تا آنان در جریان مشکلات قرارگرفته و آگاهی لازم را از کیفیت خدمات داشته باشند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان روابط عمومی بالا را دیگر ویژگی برجسته مدیران دولت تدبیر و امید دانست و گفت: در کنار داشتن ارتباط  صمیمانه با مردم ، مدیران باید پاسخگوی خوبی نیز باشند.

در پایان این مراسم عبدالحسین ترابی به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان فومن معرفی شد.

فومن با دو بخش مرکزی و سردارجنگل، در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.