پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • گوشت ۱۰۰ هزار تومانی نشان از وجود فساد در تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی دارد
    01 بهمن 1397 - 18:35
    شناسه : 146537
    0

    نماینده مردم آستانه‌اشرفیه در مجلس گفت: افزایش قیمت گوشت به کیلویی ۱۰۰ هزار تومان نشان از وجود فساد در تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی دارد.

    پ
    پ

    قربانی - گوشت ۱۰۰ هزار تومانی نشان از وجود فساد در تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی دارد -

    محمدحسین قربانی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس با انتقاد به ورود کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ به مصادیق تعیین مالیات حِرف و مشاغل، گفت: در مجلس و بسیاری از فضاهای عمومی کشور از جمله صداوسیما فضاسازی علیه جامعه پزشکان به راه افتاده است که می تواند خسران بسیار بزرگی برای  خدمتگزاران عرصه سلامت باشد.

    وی گفت: کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ مجلس چرا برای یک صنف خدوم تعیین تکلیف مالیاتی می‌کند؟ هر چند بنده موافق پرداخت مالیات توسط تمام اقشار و اصناف از جمله پزشکان هستم اما نحوه دریافت مالیات از اقشار، صنوف و مشاوران مختلف باید توسط سازمان امور مالیاتی کشور تعریف و دریافت شود.

    این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خاطرنشان کرد: ۱۴ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی برای کالاهای اساسی و خوراک دام و طیور تخصیص یافت و اگر این تخصیص ارز و واردات به درستی انجام شده چرا قیمت گوشت به ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافته است؟ این مسئله نشان از وجود فساد در روند تخصیص ارز دارد.

    ایسنا

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.